معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: هر تبلیغی را که وزارت ارشاد مجوز دهد، شهرداری بعد از تأیید وزارت ارشاد اجازه نصب می‌دهد تا در معرض دید عموم قرار گیرد.
کد خبر: ۹۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 19 September 2015
هادی صادقی درخصوص تبلیغ کالای خارجی در تهران گفت: میزان تبلیغ کالای خارجی بسیار کم است.

وی با بیان اینکه در صدا و سیما و جراید، تبلیغ کالای خارجی صورت می‌گیرد، گفت: برخی از شرکت‌های خارجی هم معتقدند که چون در داخل تهران مونتاژ می‌شوند، داخلی هستند. درحالی که این طور نیست.

صادقی با تأکید بر این موضوع که باید تولید کالای داخلی کیفیت داشته باشد، گفت: ضامن تبلیغ کالای خارجی شهرداری تهران نیست، هر تبلیغی را که وزارت ارشاد مجوز دهد، شهرداری بعد از تأیید وزارت ارشاد اجازه نصب می‌دهد تا در معرض دید عموم قرار گیرد. ما فقط اجازه می‌دهیم تبلیغ روی سازه نصب شود، بقیه کارها برعهده وزارت ارشاد است.

به گفته معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران ممنوعیت در تبلیغ کالای خارجی وجود ندارد، اما اولویت با کالای داخلی است.

وی با بیان اینکه در سطح شهر تهران 333 بیلبورد و 397 عرشه پل وجود دارد، گفت: 501 پرتابل، 88 استند، 93 پانل دیواری، 225 لوکال بنر، 4 نمایشگر و 5 ماکت حجمی وجود دارد.

گفتنی است، در سال 1393 از میان 1126 طرح بررسی شده، 856 طرح داخلی و 270 طرح خارجی پس از تایید از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران، در سطح شهر تهران اکران شدند. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار