فرماندار رباط کریم گفت: تمهید‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در حوزه انتخابیه شهرستان رباط‌کریم اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ 02 July 2024

به گزارش «تابناک تهران» از "تهران ۲۰"، امید احمدی فرماندار رباط کریم گفت: تمامی مقدمات امور مربوط به ایام انتخابات در حوزه‌های پشتیبانی، مسائل امنیتی برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه دور اول انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ گونه مشکلی و با حضور پرشور مردم برگزار شد، ادامه داد: همچنین جلسات مشترکی به جهت هماهنگی و آموزش عوامل اجرایی، نظارت و ماموران حافظ امنیت شکل گرفته است.

احمدی با بیان اینکه همکاران در صدد رفع تمامی نواقصی که در دور گذشته بوده هستند، گفت: امروز جانمایی عوامل اجرایی برای اینکه بتوانند در روز انتخابات حاضر شود انجام می‌شود.

فرماندار رباط کریم با اشاره به گرم بودن هوا در روز جمعه، اظهار کرد: اقدامات مثبتی به جهت حال رفاه و آسایش شهروندان و مجریان انتخاباتی را فراهم کرده‌ایم.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم در ساعت‌های مختلف به حوزه‌های اخذ رای مراجعه کنند و از ازدحام در شعب انتخاباتی پرهیز کنند و همچنین رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند

احمدی در پایان گفت: شهرستان رباط کریم در بین شهرستان‌های استان تهران رتبه خوبی را در مشارکت مردم داشته و امیدواریم هم شهرستانی‌های عزیز همچون دور اول انتخابات، مشارکت خوبی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار