فرماندارشهریار:
فرماندار شهریار ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، درباره عملکرد انتخابات دور اول و میزان مشارکت در آن، اظهار کرد: بعد از اعلام شروع فرآیند انتخابات از سوی وزارت کشور، هیات اجرایی شهرستان شهریار تشکیل و جلسات آن برگزار شد. در ادامه، ستاد انتخابات شهریار براساس راهبرد‌های چهارگانه رهبر معظم انقلاب شروع به فعالیت کرد. جلسات توجیهی و آموزشی برای تمام دست‌اندرکاران انتخابات برگزار شد. در دور نخست انتخابات در این شهرستان ۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور داشتند.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ 04 July 2024

به گزارش تابناک تهران از روابط عمومی تهران ۲۰، علیرضا فاتحی‌نژاد، فرماندار شهریار ادامه داد: در حال حاضر تدابیر لازم اندیشیده شده و تمام شعب آماده انتخابات هستند. در شهرستان شهریار ۲۲۰ شعبه اخذ رأی ثابت و ۴ شعبه سیار در بخش مرکزی و ۴۴ شعبه ثابت و ۳شعبه سیار در بخش جوقین داریم. در مجموع ۲۷۱ شعبه در شهرستان شهریار فعال خواهند بود.
وی افزود: در شهرستان شهریار مشارکت در انتخابات ۸ درصد رشد داشته است و ۴۰ درصد در انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کردند. شهرستان شهریار ۸ هزار رای اولی داشت.

فاتحی‌نژاد در ادامه به عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان شهریار اظهار کرد: دولت مردمی، عملکرد خوبی در این شهرستان داشت. افتتاح بیمارستان ۳۱۳تختخوابی امام خمینی (ره) با تخصیص اعتبار ۹۲۰میلیار تومان بعد از ۳۴ سال، راه‌اندازی مترو غرب تهران که یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به شهرستان شهریار بود، احداث تقاطع‌های هم سطح که بخشی از گره ترافیکی غرب تهران را باز کرد، انجام پروژه آبرسانی و احداث ۲۰ باب مدرسه اعم از خیرساز و دولتی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان شهریار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار