معاون استاندار تهران خبر داد؛
تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از اختصاص ۵۰ سهمیه استخدامی برای ستاد استانداری و فرمانداری‌های تابعه از طرح «شهید زین الدین» خبر داد و گفت: آزمون استخدامی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶ 30 June 2024

به گزارش خبرنگار «تابناک تهران»، قدرت‌الله شفیقی بعد ازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون استخدامی برای استانداری تهران و واحدهای تابعه خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در تشریح جزییات بیشتر این خبر گفت: این اقدام در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و با عنایت به صدور مجوز استخدامی توسط مراجع ذی صلاح در سال جاری انجام می‌شود.

شفیقی با بیان اینکه تعداد ۵۰ سهمیه استخدامی برای ستاد استانداری و فرمانداری‌های تابعه از محل مجوز طرح شهید زین الدین به استانداری تهران اختصاص یافته است، افزود: این آزمون همزمان با دوازدهمین دوره امتحان استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور و توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و شرایط شرکت کنندگان در وبگاه www.Hrtc.ir منتشر خواهد شد که متقاضیان با مراجعه به درگاه مذکور می‌توانند در صورت تمایل در این آزمون ثبت نام کنند.

مصطفی گودرزی

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار