معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با اشاره به استقرار ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رأی در این استان گفت: انتخابات در تمام شعب اخذ رأی استان تهران در امنیت کامل برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ 29 June 2024

به گزارش «تابناک تهران»، محسن نایبی ضمن تقدیر از مردم برای حضور مؤثر و مشارکت در آزمون سیاسی انتخابات، در خصوص وضعیت، پس از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران، گفت: خدا را شاکریم که شاهد وقوع هیچ اتفاق امنیتی در کشور و استان تهران نبودیم و انتخابات در 6 هزار و 694 شعبه اخذ رأی استان در امنیت کامل برگزار شد.

وی درخصوص آمادگی برای دور دوم انتخابات، افزود: با توجه به زمان محدود فرآیند انتخابات از همان ابتدا در ستاد انتخابات تمام تمهیدات برای کشیده شدن احتمالی به دور دوم انتخابات اندیشیده شده و از ابتدا به همه دستگاه‌های امنیت و اطلاعاتی اعلام شد که پیش بینی‌ها طوری باشد که فرض کنیم دو مرحله انتخابات داریم و دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی کامل را داشته باشند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران در ادامه امنیت زیرساخت‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه انتخابات در همه کشور و به تبع آن در استان تهران به صورت برخط در احراز هویت انجام شده و این موضوع مستلزم آن است که زیرساخت‌ها به خوبی فراهم شوند و خوشبختانه مشکلی در این حوزه نداشتیم، لذا با توجه به تمهیدات و پیش بینی‌ها آمادگی داریم که مرحله دوم انتخابات را نیز برگزار کنیم.

نائبی در خصوص مشارکت مردم در ساعات پایانی اخذ رأی نیز بیان کرد: در ساعت پایانی اخذ رأی طبق قانون از مردم حاضر در شعب اخذ رأی شده و مشکلی نداشتیم و شمارش پس از اخذ کامل آرا و صورتجلسه آغاز شده است.

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران در خصوص شمارش آرا، خاطرنشان کرد: با توجه به تفکیک راحت تر آرا در انتخابات ریاست جمهوری، با سرعت شمارش انجام و در سامانه‌ها ثبت می‌شود و وزارت کشور آمار را احصا و در نهایت اعلام می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار