رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از کشف بیش از ۳۱کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در شهریار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ 26 June 2024

کشف مقادیری مواد مخدر هروئین و تریاک در رباط کریم

به گزارش «تابناک تهران» از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین زلفخانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی رصد اطلاعاتی از نگهداری مقدار قابل توجه ای مواد مخدر در منزل یکی از توزیع کنندگان در رباط کریم مطلع که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی منزل متهم ، با هماهنگی قضائی به محل اعزام که در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، مقدار ۲۷ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقدار ۴ کیلو ۳۰۰ گرم مواد از نوع هروئین کشف گردید.

دستگیری سارق مشاعات با ۱۰فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال در مشاعات مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که وی در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرد.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰میلیارد ریال در ملارد

سردار مهدی کرمی جانشین انتظامی غرب استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و در پی اطلاعات بدست آماده مبنی بر وجود انبار دارو و مکمل دامی قاچاق در انباری واقع در صفادشت ملارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی ملارد پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده تعداد حدودی ۱۰هزار عدد دارو شامل ویتامین، خمیر خوراکی، پودر تقویتی تاریخ گذشته به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در محل کشف کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار