سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ۱۹۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱ 09 June 2024

امین اسدی سرپرست فرمانداری و رئیس هیات اجرایی ملارد روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تعامل و همکاری خوب هیات نظارت و اعضای هیات اجرایی و برگزاری جلسات فشرده و بازدید میدانی، مقدمات و زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در این شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹۱ شعبه برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه مصادف ۸ تیر در شهرستان ملارد پیش بینی شده است، اظهارداشت: از این تعداد ۱۷۹ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار می باشد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ملارد با تشریح تعداد شعب اخذ رای در بخش های مرکزی و صفادشت، افزود: از ۱۹۱ شعبه پیش بینی شده ۱۴۱ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار برای بخش مرکزی ملارد و ۳۸ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار در بخش صفادشت آراء مردم را جمع آوری خواهند کرد.

اسدی تصریح کرد: چهار مولفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت سرلوحه تمامی ناظران و مجریان برگزاری انتخابات است و ما نیز تمام توان خود را با رعایت اصل بی طرفی برای صیانت از آرای مردم به کار خواهیم گرفت.

شهرستان ملارد بعنوان غربی ترین شهرستان استان تهران از شمال شرقی با شهرستان فردیس و شهرستان کرج و از شمال تا غرب با شهرستان اشتهارد استان البرز،از جنوب با شهرستان زرندیه استان مرکزی و از شرق با شهرستان شهریار همسایه است.

این شهرستان با بیش از ۳۷۸ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش، ۴ دهستان و ۲ شهر می باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار