استاندار تهران یکی از راه‌های نفوذ دشمن را حوزه گزینش دانست گفت: انحراف از معیارها عارضه گزینش دستگاه‌ها است.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ 09 June 2024

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری رز یکشنبه در جلسه بازدید گروه بازرسان هیات مرکزی وزارت کشور از هسته گزینش استانداری، کار گزینش را حساس و مسوولیت آور دانست و افزود: تاکید امام راحل در این خصوص به ساخت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی بود و باید تلاش کنیم عقب ماندگی‌های این حوزه را طبق منویات بنیانگذار انقلاب جبران کنیم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه کار گزینش نباید متأثر از فضای دولت‌ها باشد و موجب تزلزل در وظایف افراد شود، اظهار کرد: کار گزینش یک جریان مستقل است که باید شکل گیری آن تحت نظر ولایت باشد.

فخاری کیفیت تأثیرگذاری در امر گزینش افراد را منوط به کار میدانی و تحقیقات دانست و ادامه داد: از موارد مهم دیگر در این مسیر، بررسی سوابق افراد و تشکیل و جمع بندی صحیح پرونده‌ها است که باید به صورت شکلی و محتوایی انجام شود.

وی مهمترین عارضه گزینش را انحراف از معیارها اعلام و بر ضرورت آموزش در این زمینه تاکید کرد و گفت: گزینشی که تحت آموزش مستمر نباشد نتایج مناسبی نخواهد داشت.

استاندار تهران بر لزوم بازرسی از مجموعه‌ها تاکید کرد و یادآور شد: باید دلایل و آسیب‌ها، شناسایی و الگوهای درست ارائه شوند.

فخاری یکی از راه‌های نفوذ دشمن را حوزه گزینش دانست و افزود: گزینش عناصر انسانی مهم و تعیین کننده سرنوشت ساختارهای اداری است، چرا که عدم شایسته‌گزینی در این حیطه تامین نیازمندی‌های مردم را دچار مشکل می‌کند و در این راستا نیازمند این هستیم که نقاط آسیب شناسایی شوند.

استاندار تهران کار گزینش را جهادی و ارزشمند دانست و ادامه داد: تمام تلاشمان باید در این خصوص باشد که کارهای ماندگار انجام دهیم، چرا که در صورت قصور، کم کاری، نداشتن دقت نظر بالا و بروز خطا، آیندگان ما را مواخذه خواهند کرد.

/استانداری تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار