یادمانی برای ادای احترام زائرین شهدا به مقام شهید رئیسی در بهشت زهرا سلام الله علیها راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ 02 June 2024

به گزارش تابناک تهران، در راستای ارج نهادن به منش رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و زنده‌ نگه داشتن یاد شهدای خدمت، یادبودی در کنار مزار شهید آیت الله دکتر بهشتی(ره) در مقبره شهدای هفتم تیر در گلزار مطهر شهدا برپا شد.

زائرین شهدا ضمن زیارت قبور مطهر شهدای هفتم تیر، به مقام شامخ رئیس جمهور شهید ادای احترام خواهند کرد.

امروز و فردا به مناسبت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛مراسم هایی در حرم امام خمینی به شرح زیر برگزار می شود .

ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای برنامه‌های این ستاد را به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعلام .

ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و کمیته‌های مختلف آن ضمن آمادگی برای برگزاری با شکوه این گردهمایی عظیم سالانه در حرم مطهر آن حضرت از عموم مردم شریف و قدرشناس و اقشار مختلف ملت برای حضور و مشارکت در این همایش سالانه بزرگ و معنوی دعوت نموده و مقدم یکایک زائران عزیر امام راحل را در مراسم ١٤ خرداد در حرم مطهر آن حضرت که به شرح زیر برگزار خواهد شد گرامی می‌دارد:

یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ مقارن با شب ارتحال امام عظیم الشأن، بعد از نماز مغرب و عشا، در حرم مطهر امام خمینی، سخنرانی سرپرست ریاست محترم جمهوری دکتر محمد مخبر.

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳، شروع مراسم ساعت ۸ صبح در حرم مطهر امام خمینی، تلاوت قرآن مجید، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، خیرمقدم و سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، یادگار گرامی حضرت امام و سپس همه شیفتگان و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی به سخنان مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله) گوش جان می سپارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار