معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران بر ضرورت همکاری دستگاه‌ها، در اجرایی شدن مصوبه تغییر ساعت کاری تاکید کرد و گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در این حوزه به طور دقیق رصد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ 05 June 2024

به گزارش تابناک تهران، قدرت الله شفیقی روز چهارشنبه با اشاره به اجرایی شدن مصوبه تغییر ساعت کاری از امروز، اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیات وزیران و همچنین بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، درخصوص حفظ پایداری شبکه سراسری برق و مصرف بهینه آن، از ۱۶ خرداد شاهد اجرایی شدن این مصوبه در تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی (موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری) استان تهران هستیم.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه طبق قانون، مصوبه تغییر ساعت کاری از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر، تا روز ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، افزود: توصیه اکید استانداری تهران، بر مدیریت بهینه مصرف برق، به منظور تداوم خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان است، لذا از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم ضمن اهتمام ویژه به این موضوع، اجرای مصوبه را به بهترین شکل ممکن در دستور کار داشته باشند.

شفیقی همچنین بر لزوم خاموش کردن تمامی دستگاه‌های سرمایشی از ساعت ۱۲ ظهر و تنظیم دمای محیط، تاکید کرد و ادامه داد: طبق مصوبه، دستگاه‌ها باید به نحوی در مصرف برق مدیریت کنند که مصرف برق آنها در ساعات اداری ۳۰ درصد نسبت به دوره پایه سال قبل و همچنین ۶۰ درصد مصرف نیز پس از ساعت اداری، نسبت به همان روز کاهش یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران اضافه کرد: درخصوص موارد مطروحه در مصوبه ابلاغی، اعلام می‌کنیم که اجرای صحیح مصوبه به طور دقیق توسط بازرسان شرکت توزیع برق رصد و گزارشات میدانی ارائه خواهد شد.

/استانداری تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار