فرمانده انتظامی غرب استان تهران در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان در ۸تیرماه۱۴۰۳ همزمان با شرکت در انتخابات، امنیت و آرامش حوزه های انتخابیه در شش شهرستان غرب استان تهران را برقرار خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵ 26 June 2024

به گزارش «تابناک تهران»، سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه با اشاره به تمهیدات پلیس برای تامین نظم وامنیت اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران انتظامی و مشارکت سایر دستگاه های متولی، زمینه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در غرب استان تهران فراهم شده است تا بار دیگر مردم برای اداره کشور، سرنوشت خویش را با سازوکار انتخابات رقم بزنند.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران

وی انتخابات را یکی از عرصه های تجلی مردم سالاری در نظام اسلامی ایران برشمرده و گفت: در همین راستا، همگام با شهروندان و امت همیشه در صحنه شهرستان های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس، ملارد و بهارستان، کارکنان انتظامی غرب استان تهران ضمن برقراری نظم و امنیت و آرامش در حوزه های انتخابیه، در انتخابات ریاست جمهوری را نیز شرکت خواهند کرد.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خدا و تلاش همه همکاران انتظامی و همکاری سایر دستگاه های متولی امر، امنیت انتخابات تأمین خواهد شد تا از امانت مردم صیانت و پاسداری شود و نقش فرماندهی انتظامی در این زمینه بی بدیل خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار