فرماندار شهرستان قدس از آغاز به موقع فرآیند رای گیری و فعالیت شعب بدون هیچ مشکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۲۹ شعبه آرای شهروندان قدس را در انتخابات ریاست جمهوری جمع آوری می کند.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ 28 June 2024

به گزارش «تابناک تهران»، وحید گلی‌کانی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع به موقع اقلام مورد نیاز در شعب اخذ رأی شهرقدس بیان کرد: در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر ستاد انتخابات شهرستان قدس به عوامل مربوطه، اعضای ستاد مستقر در مجموعه فرمانداری اقلامی که بایستی در شعب به منظور شروع فرایند رأی گیری مورد استفاده قرار گیرد، از ساعت چهار بامداد تا ساعت شش توزیع کردند.

وی افزود: این اقلام که در اختیار نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی و عوامل نیروی انتظامی قرار گرفت شامل پک‌های پذیرایی، تعرفه‌های اخذ رأی، دستگاه‌های احراز هویت و دیگر موارد می‌باشد و تمامی این موارد منجر شد که ۱۲۹ شعبه اخذ رأی در شهرستان قدس در ساعت مقرر بدون هیچ مشکلی آغاز به کار کند.

رئیس حوزه انتخابیه قدس تصریح کرد: از تمامی شهروندان قدس و ملت فهیم ایران سرافراز درخواست دارم که مانند گذشته در خلق حماسه‌ای دیگر که در حقیقت لبیک به آرمان‌های امام راحل، امانت شهدا و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است در پای صندوق‌های رأی حضور یابند تا شاهد مشارکت و هم‌افزایی مطلوبی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار