رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آینده ایران هریک از این دو نامزد باشند باید به مسائل تهران توجه ویژه ای داشته باشند، گفت: از رئیس جمهور آینده درخواست می‌کنم به مشکلات شهر تهران توجه جدی داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ 30 June 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شهر، مهدی اقراریان در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم جمهوری اسلامی فخری برای غدیر باشد، اظهار کرد: حادثه مهم انتخابات ریاست جمهوری را پشت سر گذاشتیم که با سرنوشت تک تک هموطنان عجین است.

وی با بیان اینکه به کسانی که به هر دلیلی در انتخابات روز جمعه مشارکت نکردند باید بگوییم که شما هستید که می توانید نتیجه انتخابات را تعیین کنید، یادآور شد: مشارکت مردم می تواند به اقتدار ایران عزیز کمک کند و باید دست به دست هم دهیم تا ایران را برای نسل فردا بسازیم.

اقراریان با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آینده ایران هریک از این دو نامزد باشند باید به مسائل تهران توجه ویژه ای داشته باشند، تصریح کرد: تهران مشکلات و چالش های زیادی دارد که بدون همکاری دولت رفع نخواهد شد. از رئیس جمهور آینده درخواست می کنم به مشکلات شهر تهران توجه جدی داشته باشد.

وی در خصوص قرارداد تهران با چین، گفت: هنوز مصوبه این قرارداد در فرمانداری تصویب نشده و با چالش های حقوقی مواجه شده است. مصوبه ای که هنوز قانونی نشده امکان اجرا ندارد و هرگونه اقدام و عقد قرارداد توسط شهرداری تهران منوط به تأیید و مصوبه شوراست و اگر با چالش مواجه شود باید تجدید نظر در مورد آن صورت بگیرد. نکات و مسائلی در روزهای گذشته مطرح شد که با روح قانونی این قرارداد در تضاد است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فرمانداری یک سری مدارک را درخواست کرده بود که کامل نبود و کامل و ارسال شد، اظهار کرد: البته این روزها تمام توان فرمانداری برای انتخابات است و شاید دیرتر به این مسئله بپردازد. به نظر بنده مشکلی وجود ندارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار