رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تهرانی‌ها اول هفته رانندگان بهتری هستند، گفت: خستگی‌ها و مهمانی‌ها در تصادفات آخر هفته بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷ 30 June 2024

به گزارش «تابناک تهران»، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تصادفات در طول هفته در شهر تهران اظهار کرد: عمده فراوانی تصادفات در شهر تهران از نیمه هفته به انتهای هفته است یعنی دقیقا بحث خستگی‌ها در این خصوص بسیار تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: البته تردد‌های بیشتر و بالاتری را در آخر هفته‌ها به جهت مهمانی رفتن‌ها و دید و بازدید‌ها داریم که تاثیر خود را در تصادفات می‌بینیم به خصوص پنج‌شنبه شب‌ها این موضوع بیشتر خود را نشان می‌دهد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در فصل بهار امسال در روز سه‌شنبه ۱۴ درصد، چهارشنبه ۱۵ درصد و روز پنج‌شنبه ۱۶ درصد فراوانی تصادفات را در شهر تهران شاهد بوده‌ایم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در اوایل هفته شهروندان بهتر و قانونمندتر رانندگی می‌کنند و هرچقدر که به انتهای هفته می‌رسیم شاید به خاطر خستگی و فشار کاری و همچنین آمدوشد‌ها شاهد تصادفات بیشتری در آخر هفته‌ها هستیم.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار