جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسائی یک انبار نگهداری کالای قاچاق در یوسف آباد صیرفی شهریار و کشف ۳۷ تن خوراک حیوانات خانگی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ 02 July 2024

به گزارش «تابناک تهران»، سردار مهدی کرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف خوراک حیوانات خانگی اظهار داشت: در پی رصد و پایش انبار‌ها و سوله‌های فعال در غرب استان تهران، مشخص شد اعضای یک باند با ساختار سازمان یافته و ابعاد گسترده با استفاده از خودرو‌های مختلف شامل خودرو‌های تریلر حمل کانتینر، ایسوزو و سواری شوتی اقدام به قاچاق غذای حیوانات خانگی در حجم بالا از استان‌های مرزی کرده و بار خود را در انباری در منطقه"یوسف آباد صیرفی"شهریار منتقل و نگهداری می‌کردند و سپس بار خود را در سطح استان‌های تهران و البرز به فروش می‌رساندند.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی تیم عملیاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی، وارد محل شده و موفق به دستگیری سرشاخه اصلی این باند شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: در بازرسی از سوله یک هزار متری در یوسف آباد صیرفی انواع کارتن، کیسه، ۲۹ هزار قلم انواع خوراک حیوانات خارجی با برچسب‌های مختلف ساخت کشور‌های خارجی به وزن ۳۷ تن کشف شد.

سردار کرمی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم نیز به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و کلیه کالا‌های مکشوفه به سازمان اموال تملیکی منتقل شد و تلاش در جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهم ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار