فرماندار شهرری:
فرماندار شهرستان ری در ابتدای سخنانش ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، درباره اقدامات این شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: با شروع فرآیند انتخابات از سوی وزارت کشور، فرمانداری شهر ری براساس راهبرد‌های مقام معظم رهبری، در سه محور قبل از انتخابات، حین انتخابات و پس از انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد. معرفی هیات اجرایی، برگزاری جلسه برای تعیین اعضای هیات اجرایی، تعیین جغرافیایی مکان شعب و تدارک ۴۶۸ صندوق اخذ رأی از جمله اقدامات این فرمانداری قبل از انتخابات بو‌د و در ۸ تیر انتخابات با تحویل صندوق‌ها و تعرفه‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ 03 July 2024

به گزارش تابناک تهران از روابط عمومی تهران ۲۰، مهدی باب‌الحوائجی، فرماندار شهرستان ری درباره میزان مشارکت مردم شهرستان ری در دور اول انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در این شهرستان، ۶۴درصد بود. برای مرحله دوم هم همان۴۶۸ شعب اخذ رأی در همان مناطق و در ۵ بخش مرکزی، فشافویه، خاوران و کهریزک فعال خواهد بود و همچنین ۵۳ صندوق سیار برای جمع‌آوری آراء بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و... تدارک دیده شده است.

فرماندار شهرستان ری درباره عملکرد دولت سیزدهم در این شهرستان نیز گفت: رهبر معظم انقلاب به شهرستان ری لقب قبله تهران را داده‌اند. در سفر‌های شهید رئیسی به این شهرستان مصوبات و اعتبارات خوبی برای این شهرستان لحاظ شد. شهر ری با توجه به موقعیت گردشگری مذهبی که دارد نیازمند راه‌های مواصلاتی جدید برای تسهیل تردد بود و تعریض چند پل عرشه‌ای از جمله پل‌های فیروز‌آباد و قلعه نو، تلاش برای رفع ترافیک در مسیر شهر ری- ورامین- قرچک با احداث یک کمربندی با ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار در این راستا دنبال شد. توسعه بیمارستان هفتم تیر با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار، احداث ۱۲ زمین بازی برای شهرستان ری و همچنین ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۱۳ پروژه برای این شهرستان برنامه‌ریزی شده و در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار