جلیلی: منتخب مردم رئیس جمهور همه کشور است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: از فردا هر کس که منتخب مردم اعلام شد مورد احترام همه و رئیس جمهور همه کشور است و همه به او کمک خواهند کرد تا با قدرت ۴ سال پرشکوه را برای کشور رقم بزنیم.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ 05 July 2024

به گزارش «تابناک تهران»، سعید جلیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اقصی نقاط کشور عزیز و دوست داشتنی ایران مردم عزیز بار دیگر جمهوریت نظام را به رخ جهانیان می‌کشید.

وی افزود: همه دنیا اعتراف می‌کنند که این مردم هستند که تعیین می‌کنند 4 سال آینده چه کسی مسئولیت ریاست جمهوری را عهده‌دار شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: این حق شماست که تعیین کنید که چه مسیری و چه رویکردی 4 سال آینده کشور را اداره کند.

وی تأکید کرد: امروز کاری که شما مردم انجام می‌دهید کاری بزرگ است، برنامه شعار و برنامه ما این است که ما یک جهان فرصت داریم و در چهار سال آینده باید این یک جهان فرصت تبدیل به یک ایران جهش بشود.

جلیلی تصریح کرد: لازمه چنین جهشی این است که همه مردم ایران نقش باشکوه خود را ایفا کنند و امروز نقطه شروع این حرکت و ایفای نقش است.

وی ادامه داد: هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد این نقش باشکوه‌تر ایفا و قدرت نظام برای 4 سال آینده بیشتر می‌شود.

​​​نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: از فردا هر کس که منتخب مردم اعلام شد مورد احترام همه و رئیس جمهور همه کشور است و همه به او کمک خواهند کرد تا با قدرت 4 سال پرشکوه را برای کشور رقم بزنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار