حضور پرشور مردم دشت ورامین در شعب اخذ رأی

با آغاز دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مردم انقلابی و همیشه در صحنه دشت ورامین در جنوب شرق استان تهران با استقبال و حضور پرشور خود در شعب اخذ رأی بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱ 05 July 2024

به گزارش «تابناک تهران»، از نخستین ساعات برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مردم خداجوی و ولایت مدار شهرستان ورامین که در شکل گیری انقلاب اسلامی با قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ نقش به سزایی داشتند در محل شعب اخذ رأی حضور یافته و آراء خود را در دفاع از ارزش‌های انقلاب به صندوق های رأی انداختند.

حضور پرشور مردم ورامین در شعب اخذ رأی/ همه پای کار انقلاب آمده اند

حضور نسل‌های مختلف جامعه از زن و مرد، پیر و جوان در شعب اخذ رأی صحنه پیوند میان نسل های مختلف انقلاب در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را به تصویر کشند. اکثر خانواده معظم شهدا در حالی که تصاویر فرزندان شهید خود را به همراه داشتند در شعب اخذ رأی حاضر شدند تا ثابت کنند پرچمی که به برکت خون شهدا در اقتدار و عزت ایران اسلامی برافراشته شده را هرگز به زمین نمی‌گذارند.

حضور پرشور مردم ورامین در شعب اخذ رأی/ همه پای کار انقلاب آمده اند

تعداد زیادی از کودکان ورامینی نیز دست در دست والدین خود در انتخابات حضور یافتند تا مشق عشق به نظام و حضور در عرصه های سیاسی را تمرین کنند.

به گفته یکی از شهروندان ورامینی، شرکت در انتخابات تکلیفی الهی و وظیفه‌ای ملی است که باید با تمام توان نسبت به اجرای آن اهتمام داشت.

حضور پرشور مردم ورامین در شعب اخذ رأی/ همه پای کار انقلاب آمده اند

مجید تاجیک افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس مردم سالاری دینی، انتخاب ارکان نظام و کشور را به مردم سپرده و این مهمترین بخش از زندگی سیاسی هر فرد است که باید به درستی از آن استفاده کند.

وی تأکید کرد: مردم ایران امروز با حضور در صندوق های رأی، افتخاری دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت می کنند و این پیام را به جهانیان می رسانند که ملت هیچ گاه دست از پشتیبانی خود از نظام بر نمی دارد.

حضور پرشور مردم ورامین در شعب اخذ رأی/ همه پای کار انقلاب آمده اند

یکی از رأی اولی‌های شهرستان ورامین نیز به خبرنگار ایرنا گفت: امروز تجلی اراده مردم ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌هایی است که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده و ما نسل چهارم انقلاب به درستی از میراث پدرانمان حراست می‌کنیم.

محمد صادقی افزود: مردم ورامین همواره پایبندی خود را به نظام با تقدیم هزاران شهید و حضور در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی ثابت کرده اند و یقینا با حضور با شکوه خود در انتخابات ، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی ثبت می کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده و دارای ۲ بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

حضور پرشور مردم پاکدشت در پای صندوق های رای/ مردم شهرستان "نه" محکم به استکبار جهانی گفتند

مردم شهرستان پاکدشت از همان دقایق نخست آغاز رای گیری به پای صندوق های رای امده و این حضور همچنان تداوم دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، از نخستین ساعات برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم شهرستان پاکدشت با حضور پای صندوق های رای به فرآمین رهبری لبیک گفتند.

حضور کودکان و نوجوانان برای انداختن برگ رای در صندوق از جلوه های ویژه این دوره انتخابات بود که به تصویر دوربین های رسانه ها درآمد.

جوانان شهرستان پاکدشت با قومیت های متفاوت چون کرد، لرد، ترک وغیره امروز دوشادوش هم به پای صندوق های رای آمده و انتخاب سیاسی خود را به صندوق رای سپرده تا بتوانند با تفکر خود آینده ایران اسلامی را بسازند.

مسئولان شهرستان اعم از اجرایی نظارتی و امنیتی در نخستین ساعات اولیه آغاز فرآیند رای گیری و پس از رای رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) رای خود را روانه صندوق اخذ رای در مصلی امام‌خمینی(ره) کردند.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار