نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلیلی می‌تواند ۵ برابر دولت روحانی برای انقلاب کار کند، برنامه دارد و بر نظام مسائل کشور مسلط است.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ 03 July 2024

به گزارش «تابناک تهران»، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری شامگاه سه شنبه در مراسم تجمع حامیان جلیلی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرستان ورامین اظهار داشت: انتخابات به مثابه حق و تکلیف است، با شرکت در انتخابات از حق خودتان استفاده می‌کنید و نسبت به تعیین سرنوشت و آینده کشورتان ادای تکلیف می‌کنید.

وی افزود: مردم عزیز ما علی‌رغم همه تحریم‌ها و تحلیل‌های دشمنان اسلام، جمعه گذشته مسیری را آغاز کردند که در جمعه آینده ۱۵ تیرماه، تیر آخر را به چشم دشمن خواهند زد و با آرای خودشان چشم دشمن را کور خواهند کرد و این مسیر را تکمیل خواهند کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: امامین انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بر دو چیز همیشه تأکید داشتند، یکی مشارکت حداکثری و دوم انتخاب اصلح که هردوی این‌ها اهمیت دارد، ولی پیش از انتخاب اصلح، تأکید بر مشارکت حداکثری در بیان نورانی امامین انقلاب مشهود و قابل غیر انکار است.

وی تاکید کرد: امیدواریم مردم مشارکت حداکثری را رقم زده و بصیرت و ولایتمداری و اهتمامی که نسبت به اصول و آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های خدشه‌ناپذیر انقلاب اسلامی دارند، را در انتخاب نامزد اصلح و ارزشی بکار گیرند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: این روز‌ها رسانه‌های بیگانه، فضای مجازی، گروه‌های اجتماعی، کانال‌های خریداری شده، هزینه پول‌های سنگین و ورود اصحاب زر و زور و تزویر، به نفع یک کاندیدا یک فضای جلیلی هراسی و در نتیجه انقلاب هراسی به راه انداختند که حتی برای رسیدن به مقاصد شومشان شخصیت حاج قاسم سلیمانی عزیزمان و شهید رئیسی و امام ما به بهانه‌های مختلف تخریب می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان شما در تریبون می‌گویید سه اصل عزت، مصلحت و حکمت که مقام معظم رهبری فرمودند مبنای سیاست خارجی من است، وقتی ترامپ زیر مذاکره می‌زند و بیرون می‌رود، چه عزت و حکمتی دارد.

ذوالنوری تصریح کرد: شهید رئیسی در دولت سیزدهم کارخانه‌های تعطیلات را احیا کرد و ارتباط ایران را با بسیاری از کشور‌ها احیا کرد که باعث شد ارتباط ما با اکثر دنیا برقرار شود.

وی بیان کرد: جلیلی می‌تواند ۵ برابر دولت روحانی برای انقلاب کار کند، برنامه دارد و بر نظام مسائل کشور مسلط است.

وی ادامه داد: اثرات اقدامات دولت شهید رئیسی بعد از این سه سال در حال مشخص شدن است و ما اینکه اکثراً این اثرات را دیده‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ماست که پای صندوق رأی برویم و به فرد اصلح رأی دهیم تا راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار