فرمانده انتظامی بهارستان از فوت و مجروحیت ۳ نفر در جریان درگیری دسته‌جمعی در نسیم‌شهر خبر داد و گفت: در ۳ عملیات ویژه، ۶ نفر از عاملان نزاع و درگیری در مخفیگاهشان در بهارستان دستگیر شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱ 30 June 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از تسنیم، سرهنگ مجید عسکری‌نیا ظهر امروز با اشاره به برخورد با برهم‌زنندگان نظم، در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته‌جمعی در نسیم‌شهر، بلافاصله مأموران کلانتری 12 بوستان نسیم‌شهر، جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل، آغاز تحقیقات و بررسی‌های میدانی مشخص شد، تعدادی اوباش به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیری شده و پس از تیراندازی به سمت یکدیگر از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی بهارستان با اشاره به اینکه در جریان این درگیری بین اوباش، باوجود انتقال آنها به مرکز درمانی، یک نفر فوت کرده و 2 نفر مجروح شدند، عنوان کرد: با مشخص شدن هویت متهمان و با هماهنگی مقام قضائی در 3 عملیات ویژه، 6 نفر از عاملان نزاع و درگیری در مخفیگاهشان در بهارستان دستگیر شده و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس قرار گرفتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار