استاندار تهران پس از پایان فرآیند رای گیری در استان گفت: تشخیص مرخصی افراد دخیل در انتخابات با مدیران ارشد است.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ 29 June 2024

علیرضا فخاری استاندار تهران

به گزارش «تابناک تهران»، علیرضا فخاری شامگاه جمعه در حاشیه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: از شش صبح روز هشتم تیر ماه همه مسوولان و ماموران اجرایی انتخابات پای صندوق‌های رای حاضر بودند تا آرای مردم را اخذ کنند که بتوانیم شاهد شروع دولت چهاردهم باشیم.

استاندار تهران با بیان اینکه همه عوامل از صبح زود تا کنون زحمات زیادی متقبل شده‌اند، افزود: دیدیم که مردم برای اثبات جایگاه جمهوریت پای کار حاضر شدند و انتخابات در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و نتایج آرای مردم در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود.

فخاری اضافه کرد: تا ساعت ۲۴ ساعت رسمی برای اخذ رأی مردم بود و این ساعت پایان زمان رسمی رأی گیری است و از این به بعد شعب اخذ رأی با تشکیل جلسه و شمارش آرا به کار خود پایان داده و صورتجلسه را تنظیم و ارسال می‌کنند.

وی ضمن تشکر از همه عوامل دست اندرکار که در فاصله محدود ۵۰ روز قانونی دست به دست هم دادند و این کار پرشکوه را رقم زدند تا این آزمون سیاسی برگزار شود، گفت: هم اکنون در شعبی که افراد حضور دارند، درب شعب بسته شده و از افراد حاضر اخذ رأی انجام شود و سپس به شمارش آرا و تنظیم صورتجلسات بپردازند.

استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه ممکن است شمارش آرا زمان بر باشد، افرادی که در اجرای انتخابات کمک کردند، بنا به تشخیص مدیران ارشد خود می توانند، از مرخصی چند ساعته و یا یک روزه استفاده کنند و یا دیرتر سر کار حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار