فرماندار اسلامشهر از ادامه ساخت واحدهای مربوط به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: عملیات اجرائی ۲۰۰ واحد از پروژه ۸۰۰ واحدی واوان به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ 01 July 2024

به گزارش «تابناک تهران»، فرماندار اسلامشهر با همراهی رئیس دادگستری و دادستان شهرستان از روند اجرای پروژه‌های 2680 واحدی نهضت ملی مسکن شهید همت در عدل آباد و 800 واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی در واوان بازدید کرد و تکمیل این پروژه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

در حاشیه این بازدید که معاون عمرانی فرماندار، شهردار، مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران و روسای ادارات آب، برق و گاز نیز حضور داشتند، حسین حبیبی؛ فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به گلایه‌مندی‌های مردم از کندی و تأخیر در اجرای این دو پروژه گفت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر شاهد روند رو به رشد این پروژه ها در شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه ساخت 2680 واحد نهضت ملی مسکن در عدل آباد آغاز شده و پیمانکاران مربوطه در حال کار هستند، افزود: پیگیری‌های لازم صورت گرفت تا با صدور سند تک برگ مربوط به این پروژه از سوی اداره ثبت اسناد و املاک، پرداخت تسهیلات بانکی مربوط به این پروژه نیز در اسرع وقت انجام شود تا روند ساخت این واحدها با سرعت بیشتری تداوم یابد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: هماهنگی‌های لازم نیز صورت گرفت تا ادارات خدمات رسان انشعابات کارگاهی مورد نیاز این پروژه را در کمترین زمان ممکن متصل کنند.

حبیبی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه 800 واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی واوان نیز تأکید کرد: عملیات اجرائی 200 واحد از این پروژه تقریباً به پایان رسیده و در صورت تکمیل ارائه انشعابات توسط ادارات خدمات رسان، طبق اعلام مدیریت راه و شهرسازی تا شهریورماه شاهد آغاز بهره برداری از این 200 واحد خواهیم بود.

رئیس شورای مسکن شهرستان همچنین به پیشرفت 58درصدی 600 واحد مسکونی دیگر پروژه شهید سلیمانی واوان نیز اشاره کرد و گفت: با رفع موانع پرداخت تسهیلات بانکی به این پروژه در حال حاضر روند ساخت این واحدها نیز در حال انجام است و طبق اعلام مسئولان راه و شهرسازی تا پایان امسال این 600 واحد نیز تحویل مردم خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تامین سرانه های پروژه های در دست ساخت به‌ویژه سرانه‌های آموزشی پرداخت و افزود: قطعه زمینی با کاربری آموزشی در مجاورت پروژه 800 واحدی واوان برای ساخت واحدهای آموزشی مورد نیاز این پروژه تحویل اداره کل نوسازی مدارس استان خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر در پایان تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی غرب استان تهران باید به طور مرتب روند پیشرفت پروژه های در دست احداث شهرستان را به اطلاع مردم و متقاضیان این واحدها برساند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار