بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت در حال حاضر روی عدد ۱۰۷ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ 03 July 2024

به گزارش «تابناک تهران»، پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۱۰۲ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز- چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳- کیفیت هوا همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس است و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۱۰۷ قرار دارد.

در حال حاضر کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۱۴، پیروزی در منطقه ۱۳ با شاخص ۱۱۷، تربیت مدرس در منطقه ۶ با شاخص ۱۱۰، ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۱۳۴، شریف در منطقه ۲ با شاخص ۱۱۷، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۱۴۰، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۲۲، میدان فتح در منطقه ۹ با شاخص ۱۰۲، پارک سلامت در منطقه ۱۷ با شاخص ۱۳۰، پارک شموفه در منطقه ۱۴ با شاخص ۱۳۴، دانشگاه تهران منطقه ۶ با شاخص ۱۲۵، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک با شاخص ۱۳۸ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۱۳۲ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

همچنین ایستگاه پاسداران در منطقه ۳ با ثبت شاخص ۱۶۲ و ژئوفیزیک در منطقه ۶ با ثبت شاخص ۱۵۴ در وضعیت قرمز قرار دارند و کیفیت هوا در این ایستگاه‌ها ناسالم اعلام شده است.

در ایستگاه‌های پونک، شادآباد، شهرری، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۱۹، شهرداری منطقه ۲۱، شهرداری منطقه ۲۲، گلبرگ، مسعودیه، پارک رازی، دانشگاه علم و صنعت، سرخه حصار و فرمانداری شهرری نیز هوای قابل قبول به ثبت رسیده است.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوا، تهران از ابتدای سال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۸۴ روز هوای قابل قبول و ۱۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم را تجربه کرده و این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل مردم پایتخت ۸ روز پاک، ۷۸ روز قابل قبول، ۱۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم را تجربه کرده‌اند.

در یک هفته اخیر سه روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و چهار روز هوای قابل قبول در پایتخت به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار