رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات پرشور در ۸تیرماه گفت: شعبه های سیار را با توجه به درخواست عزیزانی که می خواهند پای صندوق ها حضور پیدا کنند اما بنا به دلایلی این حضور میسر نمی شود افزایش دادیم.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ 15 June 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، سید عباس جوهری روز شنبه با تاکید بر آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸تیرماه اظهارداشت: در استان تهران ۶هزار و ۶۹۴ شعبه تدارک دیدیم که از این میزان ۶هزار و ۲۰۲ صندوق ثابت و ۴۹۲ سیار می باشد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران در ادامه با اشاره به اهمیت صندوق های سیار بیان کرد: شعبه های سیار را با توجه به درخواست عزیزانی که می خواهند پای صندوق ها حضور پیدا کنند اما بنا به دلایلی این حضور میسر نمی شود افزایش دادیم. در انتخابات نماینده مجلس سیل این تماس ها را شاهد بودیم.

وی در ادامه افزود: خوابگاه ها، سرای سالمندان، زندان ها و مکانهای دیگر درخواست هایی برای حضور صندوق رای داشتیم که در همین راستا تعداد صندوق های سیار افزایش یافت تا بتوانیم با اخذ آرا درخواست مردم عزیز را اجرایی کنیم.

جوهری در ادامه اذعان کرد: تلاش می کنیم تا عزیزانی که درخواست شرکت در انتخابات را با ارسال صندوق سیار دارند با اعزام آن بتوانیم خدمت رسانی کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان داشت: استان تهران الحمدالله آماده رقم زدن انتخابات پرشور با حضور همیشگی ملت ایران در پای صندوق های رای است. مسئولان داخل شعب رای، هییت های اجرایی به ازای هر شهرستان ها مشخص شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: استانداری تهران آمادگی اجرای انتخابات مطابق با ۴مولفه مدنظر مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله) را دارد.

جوهری خاطرنشان کرد: دشمنان به شدت در تلاش هستند تا با توپخانه رسانه ی خود مسیر انقلاب اسلامی را که میراث شهدا بویژه شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی است را دچار خدشه کنند اما بازهم در ۸تیرماه شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود که این حضور به فرموده رهبر عزیز انقلاب تداوم همان حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار