معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان پاکدشت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ 27 May 2024

به گزارش «تابناک تهران» از خبرگزاری پلیس، سرهنگ هادی حسن زاده شهابی روز دوشنبه با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از محلات شهرستان پاکدشت و متواری شدن متهمان ، موضوع در دستور کار عوامل کلانتری ۱۵ پاکدشت قرار گرفت.

از دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی درپاکدشت تا دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در دماوند

وی با اشاره به اینکه به محض وقوع درگیری و نزاع متهمان متواری شده بودن اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای دستگیری متهمان آغاز و با تلاش های شبانه روزی همکاران من در کلانتری ۱۵ جیتو پنج نفر از عاملان اصلی نزاع در چندین عملیات پلیسی در نقاط مختلف شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که علت وقوع این نزاع دسته جمعی، مشاجره چند جوان باهم بود، یاد آور شد: درگیری و نزاع بین افراد به دفعات در گوشه و کنار شهر ها اتفاق می افتد.

سرهنگ حسن زاده شهابی افزود: پیچیدگی ها و استرس های زندگی یکی از علل عمده تنش ها محسوب شده و عدم توانایی برخی از انسان ها در کنترل خشم و عصبانیت بعضا می تواند به حوادث ناگواری منتهی شده و آینده فرد و نزدیکان وی را تحت تاثیر قرار دهد و باید مردم را به حفظ آرامش و خونسردی در مواجه با رویدادهای اجتماعی دعوت کرد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از اعمال مجرمانه مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

پرونده سارق مشاعات ساختمانی در قرچک بسته شد

سرهنگ حسن زاده شهابی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشاعات ساختمانی و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان قرچک موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

وی افزود : ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی با بررسی دوربین های مداربسته و جمع آوری مستندات و ادله های موجود و انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق و مخفیگاه وی واقع در گوهردشت که از سابقه داران حرفه ای با ۱۸ فقره انواع سابقه در سیستم انتظامی و قضاییه بوده می شوند.

این مقام انتظامی گفت : ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی پس از هماهنگی با مقام قضایی با انجام یک عملیات غافلگیرانه سارق سابقه دار و حرفه ای را دستگیر و از منزل وی اموال شامل چندین دستگاه پمپ آب ، چندین دستگاه موتور و دینام برق، انواع جعبه ابزار ، ضبط و باند ، رینگ و لاستیک ، انواع باتری خودرو و ... کشف و ضبط گردید که جهت تحقیقات بیشتر به یگان دلالت داده شد و پس از انجام اقدامات فنی و تحقیقات تکمیلی به ۵ فقره سرقت مشاعات ساختمانی و ۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال معترف شد.

از دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی درپاکدشت تا دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در دماوند

سرهنگ حسنزاده شهابی اظهار داشت : متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی شد و اموال کشف شده نیز تحویل شکات پرونده ها شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس شرق استان تهران با اشاره به اینکه متهم با قرار مناسب روانه زندان شد خاطر نشان کرد : تحقیقات پلیس برای جرائم احتمالی از سوی وی متصور می باشد ادامه دارد .

دستگیری سارق کابل مخابراتی در پیشوا

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

از دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی درپاکدشت تا دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در دماوند

سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی در سطح شهرستان پیشوا، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با شگردهای خاص پلیسی موفق شدند سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ شریفی مقدم تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته سارق به ۵ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس شهرستان پیشوا با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، از آنان خواست توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

از دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی درپاکدشت تا دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در دماوند

سرهنگ امیر قاسمی به عنوان جوان ترین رئیس بازرسی پلیس کشور در شرق استان تهران منصوب شد

با حکم فرمانده انتظامی کل کشور و بنا بر پیشنهاد سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ، مدیر جوان و پر تلاش سرهنگ امیر قاسمی به عنوان رئیس جدید بازرسی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران منصوب شد.

پیش از این سرهنگ قاسمی جانشین و در مقطعی پس از بازنشستگی سرهنگ یاوری رییس پیشین بازرسی استان به عنوان سرپرست بازرسی این فرماندهی مشغول به خدمت بود.

بر پایه این گزارش ، سرهنگ قاسمی رییس جدید بازرسی پلیس شرق استان تهران در تشریح برنامه های خود با بیان اینکه بازرسی گوش شنوا و امین مردم و کارکنان در رسیدگی به مشکلات است افزود: مأموریت بازرسی ایجاب می‌کند با رعایت امانت داری، مسائل و مشکلات مردم و کارکنان را در حوزه‌های مختلف احصاء کند، بشنود، و با فهم درست از مسائل پیش آمده، حقایق و نظرات مردم و کارکنان را به مراجع تصمیم ساز در سازمان در راستای اصلاح فرآیندها و برطرف نمودن مشکلات منعکس نماید لذا بازرسی استان با هدف هوشمند سازی این فرایند بدنبال جلب رضایت حداکثری شهروندان و بالا بردن استاندارهای رفتاری کارکنان می باشد.

دستگیری سارق به عنف در پردیس
معاون فرهنگی و اجتماعی استان، از دستگیری یک زورگیر خشن در در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان پردیس خبر داد.

سرهنگ حسن زاده شهابی در تشریح این خبر گفت:پیرو خبر واصله مبنی بر سرقت به عنف موبایل در معابر بومهن لذا دستگیری سارق زورگیر در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی افزود: طی اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته با اشراف اطلاعاتی پلیس این شهرستان زورگیر موصوف شناسایی و تحت تعقیب قرار می گیرد و در حین ارتکاب جرم در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر می شود .

سرهنگ حسن زاده شهابی عنوان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده قضائی و سیر مراحل قانونی روانه زندان گردید .

معاون فرهنگی و اجتماعی شرق استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در امنیت شهروندان شوند با جدیت برخورد می کند و مجرمان و مخلان امنیت بدانند پایان کارشان زندان خواهد بود.

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۱۵فقره سرقت در دماوند

از دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی درپاکدشت تا دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری باند ۲نفره سارقان اماکن خصوصی با خودروی سرقتی و کشف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مرتضی ملکی " در این رابطه افزود:در پی سرقت ازاماکن خصوصی شهروندان ، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی ۱۷ جابان قرار گرفت و سارقان شناسایی گردیدند.

وی بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران با اقدامات پلیسی متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را همراه خودروی سرقتی واموال مسروقه کشف ودستگیر کردند.

ملکی تصریح کرد:با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان بازدید و اموال مسروقه کشف گردید و در بازجویی بعمل آمده متهمان بزه انتسابی خود را پذیرفته و به ۱۵فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف نمودند.

وی افزود :متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در پایان بیان داشت : شهروندان از تردد افراد مشکوک به داخل مجتمع های مسکونی و اعتماد بی جا به افراد غریبه و ورود آنها به حریم منازل مسکونی که باعث سوء استفاده سارقان شده وبا

شناسایی موقعیت و وضعیت منازل مورد نظر در هر فرصتی اقدام به سرقت می نمایند جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار