استاندار تهران با بیان ویژگی‌های ممتاز شخصیتی شهید جمهور تاکید کرد: تبعیت و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز ایشان بود، شخصیت بی بدیلی داشت و با شجاعت، توانایی انجام هر کاری را داشت.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶ 25 May 2024

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: او ظرفیت پذیرش کارهای سخت را داشت و هیچ بن بستی در مسیر خدمت رسانی به مردم و حل مشکلان آنها نمی دید و در واقع شهید جمهور هیچ چیزی را مانعی برای خدمت به مردم نمی‌دانست.

به گفته فخاری، آیت الله شهید رئیسی با شجاعت و درایت به مشکلات مردم رسیدگی می کرد و از هیچ کوششی دریغ نکرد، اقتصاد و رسیدگی به طبقات محروم، حل مشکل مسکن مردم و در نهایت مسایل اجتماعی دغدغه شهید جمهور بود که سعی کرد با تشکیل سازمان و نهادهای جدید، این آسیب‌ها را به حداقل برساند.

استاندار تهران ادامه داد: شهید جمهور در ۲۴ ساعت شبانه روز برای خود مسوولیت و کار برای خدمت بیشتر به مردم ایجاد می‌کرد و همواره در کنار و برای مردم بود.

فخاری با بیان اینکه این شهید خدمت در تمامی شئون منویات رهبری را مدنظر قرار می‌داد، افزود: این شهید بزرگوار مقام ثانی بعد شهید رجایی در خدمت را دارد و بر ماست که راه او را ادامه دهیم تا مدیون مردم نباشیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع)، هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

پیکر شهید آیت‌الله رئیسی، رییس جمهور شهید پس از تشییع باشکوه و تاریخی، غروب پنجشنبه سوم خرداد ۱۴۰۳ در جوار مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) آرام گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار