معاون سیاسی استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید مصوبات سفره رئیس‌جمهور شهید در بهارستان اجرایی شود، گفت: همه مسئولان و دستگاه‌ها باید یک‌به‌یک مصوباتی را که رئیس‌جمهور با حضور در شهرستان بهارستان به یادگار گذاشته است، عملیاتی و اجرایی کنند.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ 29 May 2024

به گزارش تابناک تهران، سید عباس جوهری صبح امروز در شورای اداری شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور شهید الگوی تمام‌عیار در سمت ریاست‌جمهوری کشور بود، گفت: باید از سیره شهید آیت‌الله رئیسی در کشور بهترین بهره‌برداری را کرد.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید جمهور و همراهان ایشان بی‌نظیر بود، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی پرچم‌دار خدمت در کشور و منطقه و جهان بودند که باید مسیر جهاد خدمت، امیدآفرینی و تبیین با قدرت ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی استاندار تهران به حل مسائل به‌جای حمل مسائل تأکید کرد و گفت: چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ادامه خواهد داشت و همه مسئولان برای برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست‌جمهوری آمادگی صددرصدی داشته باشند.

جوهری با بیان اینکه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در مدت اندک بسیار سخت خواهد بود، ابراز داشت: هوشیاری، برنامه‌ریزی و پیشگیری می‌تواند منجر به مشارکت بالا و دشمن‌شکن در انتخابات ریاست‌جمهوری باشد.

وی با تأکید بر خدمت شبانه‌روزی مسئولین در استان تهران، تصریح کرد: عملکرد مسئولان در خدمت به مردم رصد می‌شود و باید شیوه مدیریت و حضور آیت‌الله رئیسی در بین مردم ادامه یابد.

معاون سیاسی استاندار تهران به تأکید بر حل مسائل به‌صورت قرارگاهی اضافه کرد: ساخت 10 مدرسه در بهارستان نمونه بارز قرارگاهی عمل‌کردن است که باید در تمام حوزه‌ها تسریع پیدا کند.

جوهری با بیان اینکه با مصوبات سفره رئیس‌جمهور شهید در بهارستان اجرایی شود، گفت: همه مسئولان و دستگاه‌ها باید یک‌به‌یک مصوباتی را که رئیس‌جمهور با حضور در شهرستان بهارستان به یادگار گذاشته است، عملیاتی و اجرایی کنند.

فرماندار شهرستان بهارستان نیز با بیان اینکه برگ زرین دیگری در انتخابات ریاست‌جمهوری توسط مردم رقم خواهد خورد، گفت: همه دستگاه‌ها و رؤسای ادارات بر پیگیری امور و رفع مشکلات مردم تلاش مجاهدانه داشته باشند که این مهم از تأکیدات رئیس‌جمهور شهید بود.

عبدالله نوحی با تأکید بر اجرای مصوبات ریاست‌جمهوری توسط دستگاه‌های مربوطه افزود: با کار و تلاش شبانه‌روزی می‌توانیم با مردم ارتباط برقرار کرد و با پشت‌میزنشینی به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان مردم را پای‌کار آورد.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه ایجاد زیرساخت در حوزه‌های ورزشی، بهداشتی و آموزشی بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: بهارستان باید به جایگاه واقعی خود برسد و مردم از سرانه‌های عمومی بهره مناسب را ببرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار