آیین افتتاح ۳ هزار و ۴۹ واحد مسکونی در شهر جدید پرند در جنوب غرب استان تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ 29 May 2024

به گزارش تابناک تهران، مهرداد بذرپاش عصر امرزوز در آئین افتتاح واحد‌های مسکونی در حوزه نهضت ملی مسکن شهر پرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش اظهار داشت: امروز در استان تهران ۲۶ هزار و ۸۰۴ واحد مسکونی افتتاح می‌شود که ۳ هزار و ۴۹ واحد سهم شهر پرند است که تقدیم مردم عزیز شد.

وی افزود: شهید رئیسی همواره دغدغه ساخت مسکن برای مردم را داشت و امروز می‌بینیم که وعده ایشان تحقق یافت.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پروژه‌ای که امروز در شهر پرند افتتاح کردیم نماد پیگیری‌های شبانه روزی و همت رئیس جمهور شهید است، در همین پروژه ۲ سفر به شهر پرند انجام دادند و تأکید داشتند که هرچه زودتر افتتاح شود.

بذرپاش در ادامه با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، برای حوزه مسکن زحمات زیادی کشیده است، اضافه کرد: به همت دولت سیزدهم و زحمات و پیگیری‌های شهید آیت الله رئیسی در استان تهران ۲۶ هزار و ۸۰۴ واحد تقدیم مردم شریف شد که بسیار قابل توجه است و عملیات اجرایی ۳۷ هزار و ۴۵۵ واحد نیز آغاز شد.

گفتنی است در این مراسم امید احمدی فرماندار، حسن قشقاوی نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، صیادی مدیر عامل شرکت عمران پرند، کاظمی امام جمعه پرند، رحمانی رئیس دادگستری رباط کریم و معاون وزیر راه و شهر سازی حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار