مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: انتخابات مجلس در استان تهران با کمک دولت و منابع استانداری، به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
کد خبر: ۶۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 02 August 2015
محمدرضا یوسفی در نشست با فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان ری هدف از برگزاری انتخابات الکترونیکی را دوری انتخابات از هرگونه شائبه و سرعت بالا در اعلام نتیجه در کمترین زمان ممکن اعلام کرد.

یوسفی با تاکید بر اینکه این روش باید یکبار در تهران انجام شود تا مشکلات احتمالی آن بررسی و برطرف شود تصریح نمود: اجرای این طرح منوط به فراهم شدن تمام تجهیزات و امکانات تا اول بهمن ماه امسال است.

وی در ادامه تصریح کرد:شرکت مربوطه و تجهیزات مختص این نوع انتخابات در نظر گرفته شده و نمونه تجهیزات در مرداد ماه تحویل استانداری و آزمایش خواهد شد.

یوسفی خاطر نشان کرد:امیدواریم با اجرای این طرح و تغییر روش سنتی به الکترونیکی شاهد انتخاباتی به دور از تنش و نزاع های سیاسی باشیم. 

وی اظهار داشت :از سال 93 تاکنون بیش از 20 جلسه در خصوص برگزاری انتخاباتی مبتنی بر رعایت خطوط قرمز نظام، سالم ، بدور از حواشی و باحضور حداکثری مردم تشکیل شده و مبانی و تدابیر لازم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 

یوسفی در پایان با اشاره به نقش موثر مدیران و مسوولین دستگاه ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: امیدواریم با تدبیر، درایت، تلاش و همکاری و همدلی همه احزاب، گروه های سیاسی، دستگاه های امنیتی و همه مسوولین و مدیران اجرایی شاهد انتخاباتی آرام باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار