رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه اولویت اول فعالیت خیرین مدرسه ساز تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در کشور است افزود: خیرین در مناطق و سایت های مسکن مهر نیازمند واحد آموزشی اقدام به ساخت مدرسه می کنند.
کد خبر: ۵۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 30 June 2015
محمدرضا حافظی افزود: دولت گذشته بیش از شش هزار پروژه نیمه تمام آموزشی در سراسر کشور که بیشتر در مناطق مسکن مهر بودند به جای گذاشت که خیرین وارد عمل شدند و تعدادی از این پروژه ها را تکمیل کردند.
وی با بیان اینکه با تلاش خیرین پروژه های نیمه تمام آموزشی کشوربه پنج هزار و400 پروژه کاهش یافته است افزود: اکثر این پروژه های نیمه تمام آموزشی در سایت های مسکن مهر است که خیرین برای ساخت مدرسه در این بخش ها تلاش های مهمی داشته اند.
 

*تعهدات مالی خیرین در جشنواره هفدهم افزایش می یابد

حافظی در ادامه به برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز در استانهای کشور اشاره کرد و افزود: تا پایان خردادماه جشنواره های خیرین مدرسه ساز در تمامی استانهای کشور برگزار شد و اکنون مشغول جمع بندی تعهدات مالی خیرین در این جشنواره ها هستیم.
 

وی خاطرنشان کرد: بیش از 9 هزارمیلیارد ریال تعهدات خیرین در استانهای کشور بوده که پیش بینی می شود به بیش از 10 هزار میلیارد ریال برسد.

 
حافظی افزود: استان محروم سیستان و بلوچستان در روزهای پایانی سال گذشته اقدام به برگزاری جشنواره هفدهم کرد که خیرین 42 مدرسه را در این استان تعهد کردند.
 
600 هزار خیر مدرسه ساز در کشور و حدود یک هزار خیر در خارج از کشور در کار خیر مدرسه سازی مشارکت دارند.
 

25 درصدمدارس درکشورتوسط خیرین ساخته می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار