کد خبر: ۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ 08 February 2015

به گزارش تابناک تهران،محسن خوانساری در مراسم جشن انقلاب در مسجد ولی عصر روستای باغخواص از توابع بخش مرکزی ورامین، گفت: در واقع ریشه اصلی انقلاب اسلامی ملت ایران را باید در بعثت نبی مکرم اسلام(ص) جستجو کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در طول تاریخ همواره متدین و دیندار بوده و هیچگاه سرتعظیم در برابر ظلم و ستم فرود نیاورده اند، اظهار کرد: حق طلبی و حق جویی مردم ایران باعث شد که با رغبت اسلام را پذیرفته و بدون جنگ و خونریزی دین مبین اسلام را پذیرا شوند.

خوانساری افزود : انقلاب اسلامی ایران ریشه در فطرت پاک و خداجوی ملت دارد به نحوی که این حرکت انقلابی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، مورد توجه و پذیرش همه ملت های آزاده و آزادیخواه جهان قرار گرفته است.

فرماندار ورامین اظهار کرد: برای شکل گیری هر انقلاب سه عامل تبعیض و ظلم آشکار ، شناخت ظلم از سوی مردم و آغاز حرکت و نهضت موثر است که ظلم و فساد آشکار دوران ستمشاهی و تبعید امام راحل موجب آغاز این حرکت انقلابی و تداوم آن تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شد.

خوانساری تصریح کرد: سه رکن اصلی انقلاب ملت ایران، مردم ، دین و رهبری بود که این سه اصل در کنار هم انقلابی را رقم زد که امروز به الگوی تمامی آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی افزود : ملت ایران با ایستادگی و مقاومت شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را در جامعه نهادینه کردند و امروز نیز باید با ادامه مقاومت ، اهداف والای نظام را تا رسیدن به سرمنزل مقصود دنبال می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار