دبیر مجمع خیرین انتقال خون ایران گفت: هشت واحد سیار انتقال خون در استان تهران تا پایان مرداد ماه جاری تجهیز و بهره برداری می شود.
کد خبر: ۲۶۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 25 July 2016
فردین بلوچی دبیر مجمع خیرین انتقال خون ایران گفت: تجهیزات و کیفیت سامانه های این هشت واحد سیار که با هماهنگی های مجمع خیرین انتقال خون و توسط خیرین خریداری شده است به تایید معاونت های تخصصی سازمان اتنتقال خون رسیده است.
وی با اشاره به آغاز به ساخت پروژه های پنج گانه جامع اهدای خون در استان تهران توسط مجمع خیرین انتقال خون در اواخر سال گذشته تاکید کرد: روند اجرایی این پروژه ها با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت است.
دبیر مجمع خیرین انتقال خون اظهارکرد: پروژه هایی با این وسعت برای نخستین بار است که در تاریخ انتقال خون با کمک خیرین اجرا می شود.
وی با تقدیر از سازمان هایی که در راستای مسئولیت اجتماعی و رفاه شهروندان تلاش و مشارکت می کنند، گفت: این نشان دهنده بلوغ سیستم های بانکی و حوزه های اقتصادی است که در مشارکت اجتماعی فعال شده و اهمیت و ضرورت سلامت در جامعه را درک کرده اند و تسهیلاتی را برای بهبود شرایط مردم و جامعه در نظر می گیرند.
بلوچی با اشاره به اینکه فعالیت کوتاه مدت مجمع خیرین بسیار خوب و با ارزش بوده است، تاکید کرد: تمام خیرین بخش سلامت می توانند در استان خود در پروژه هایی معرفی شده توسط سازمان انتقال خون، شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: مجمع خیرین انتقال خون ایران آمادگی دارد در این زمینه به خیرین سراسر کشور مشاوره بدهد و سرمایه های آنان را به بهترین مسیر مورد نظرشان هدایت کند.
دبیر مجمع خیرین انتقال خون ایران از همه مردم خیر و نوعدوست دعوت کرد با کمک به خرید تجهیزات مورد نیاز مراکز انتقال خون در این امر خدا پسندانه سهیم باشند.
وی از شناسایی پروژه های هایی در حوزه انتقال خون در خراسان رضوی، فارس، قزوین و بوشهر خبر داد و افزود: خیرین می توانند با مراجعه به سایت سازمان از اخبار ما مطلع شوند و در تامین بسته های خیریه پیشنهادی مشارکت کنند.
بلوچی گفت: از پزشکان، هنرمندان و پیشکسوتان دعوت می کنم با توجه به تخصص و تبحر خود ما را در امر خطیر تامین خون مورد نیاز برای بیماران نیازمند کمک کنند.
دبیر مجمع خیرین انتقال خون ایران اعلام کرد: خیرین می توانند با شماره 88623610 و 0922500735 راهنمایی لازم را برای مشارکت های خیریه دریافت کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار