سخنگوی وزارت بهداشت گفت: شرایط کیارستمی، تیم وسیع پزشکی و تامین تجهیزات در این جلسه بررسی شد تا ایشان که یکی از سرمایه های ارزشمند هنری هستند سلامت خود را بازیابند.
کد خبر: ۲۰۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 04 April 2016
ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به روند درمانی عباس کیارستمی کارگردان نام آشنای سینمای ایران گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی روز سیزدهم فروردین از این کارگردان عیادت کردند و با پزشکان ایشان صحبت کردند. همچنین یک هیئت برای رسیدگی به وضعیت ایشان متشکل از دکتر فاضل(جراح) دکتر ظفرقندی و بنده به همراه دکتر پایدار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران خواسته شد به بیمارستان بروند. ما جلسات طولانی با تیم پزشکی و همچنین خانواده ایشان داشتیم.

او ادامه داد: در این جلسه شرایط ایشان، تیم وسیع پزشکی و تامین تجهیزات بررسی شد تا ایشان که یکی از سرمایه های ارزشمند هنری هستند سلامت خود را بازیابند.

حریرچی گفت: عوارض پزشکی و عوارض درمان در همه جای دنیا وجود دارد و حتی گفته می شود که افراد سفارشی بیشتر دچار این مشکلات می شوند. برای ایشان هم این عوارض پیش آمده بود و روزهای سیزده و چهارده فروردین روزهای سختی برایشان بود. اما خوشبختانه حال حاضر ایشان از شرایط بحران خارج شده اند.

حریرچی در مورد شایعه ابتلا به سرطان کیارستمی گفت: بیماری ها از اسرار افراد است اما به در جواب انتشار شایعه سرطان بودن بیماری ایشان باید گفت که نتیجه پاتولوژی نشان داده که ضایعه بدخیم نیست و تنها به عمل جراحی نیاز داشته است که اگر این مرحله را رد کنند دیگر مشکلی نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار