سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه کمیته‌های جهت بررسی شکایات کاندیدا را در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها تشکیل شده است، گفت: نتایج قطعی انتخابات شورایاری ها 20 فروردین اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 06 April 2015

رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آخرین جلسه هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها در سال گذشته، اظهار داشت: این جلسه در تاریخ 28 اسفند برگزار شد و آخرین وضعیت شکایات بررسی شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه قرار شد که نتایج قطعی انتخابات شورایاری‌ها پس از بررسی شکایات و گزارشات هیات اجرایی اعلام شود که پیش‌بینی می‌شود نتیجه قطعی تا 20 فروردین اعلام شود.

تقی‌پور با بیان اینکه کمیته‌های متعددی برای بررسی شکایات و گزارشات مطرح شده از سوی هیات اجرایی در انتخابات شورایاری‌ها پیش‌بینی شده است، گفت: کمیته‌هایی برای بررسی شکایات مردمی، کاندیداها و همچنین کمیته‌هایی برای بررسی گزارشات ناظرین تشکیل شده است که این کمیته‌ها هم اکنون فعالیت‌های خود را به طور مستمر انجام می‌دهند.

سخنگوی شورای شهر تهران، بیان داشت: حدود 40 الی 50 گزارش و شکایت به هیات نظارت ارسال شده است که در حال حاضر بررسی این گزارشات در دستور کمیته‌های اشاره شده قرار گرفته است و پس از پایان نتایج گزارشات، نتایج قطعی انتخابات اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار