مديركل روابط عمومي استانداري تهران گفت:‌هرچند لازم است كمك هاي مردمي به عنوان مهمترين ظرفيت در استقبال از زوار اباعبدالله (ع)باشد،اما دستگاه هاي اجرايي و ارگان هاي دولتي و عمومي هم نقش خود را در اين خصوص به خوبي ايفا مي كنند.
کد خبر: ۱۲۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 07 November 2015
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران،عليرضا مهدوي شاهرودي با بيان اينكه در سال هاي اخير توفيق زيارت  اباعبدالله (ع) در اربعين حسيني به شكل خاص براي دوستداران حضرت اباعبدالله (ع) فراهم شده است گفت:‌ اين استقبال در ايران  ازجمله استان تهران  ابعاد جدي و مهمي دارد و مسئله زيارت ابا عبدالله (ع) و تشرف به كربلا مورد اهتمام و عنايت خاص مردم است.

مديركل روابط عمومي استانداري تهران تصريح كرد:‌امسال پيش بيني مي شود بيش از سالهاي قبل در مراسم اربعين حسيني با استقبال مردمي رو به رو شويم و براين اساس آمادگي لازم براي پذيرايي و استقبال از همه زايران فراهم است.

مهدوي گفت:هر چند لازم است كمك هاي مردمي به عنوان مهمترين ظرفيت در استقبال از زوار اباعبدالله (ع)باشد،اما دستگاه هاي اجرايي و ارگان هاي دولتي و عمومي هم نقش خود را در اين خصوص به خوبي ايفا مي كنند.

مشاور فرهنگي استاندار ادامه داد:به منظور برقراري حمايت شايسته و استقبال گسترده از مهمانان حسيني در مراسم اربعين شماره حساب 0107926090005 حساب جاري بازسازي عتبات تهران به منظور كمك هاي مردمي تعيين شده است.

وي تاكيد كرد: وجوهي كه به حساب ذكر شده واريز مي شود فقط در پشتيباني راهپيمايي بزرگ اربعين استفاده مي شود و بعد از ايام اربعين گزارشي از اقداملات انجام شده ارايه مي شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار