کد خبر: ۷۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 08 August 2015
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر ملوان گفت: در نیمه اول بازیکنان دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند و توانستند به گل هم برسند.

پرویز مظلومی پس از پیروزی ۲ بر صفر عصر جمعه تیمش برابر ملوان بندرانزلی گفت: ابتدا روز خبرنگار را به همه زحمتکشان این عرصه تبریک می گویم و یاد می کنیم از همه خبرنگارانی که دیگر در بین ما نیستند.

وی در مورد ارزیابی فنی اش از این دیدار گفت: قبل از اینکه بخواهم در مورد مسائل فنی صحبت کنم باید از تماشاگران پرشور استقلال که در ورزشگاه حضور داشتند تشکر کنم که با حضورشان انگیزه بازیکنان را بالا بردند و باعث ایجاد شور و نشاط شدند.

مظلومی ادامه داد: از بازیکنان تیمم واقعا تشکر می کنم که دستورات تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا کردند. آنها در نیمه اول توانستند بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی هم برای گلزنی داشتند.

وی افزود: البته هدف ما این بود که در نیمه دوم هم مثل نیمه اول نمایش خوبی داشته باشیم اما این اتفاق رخ نداد که دلایل مختلفی دارد. ما برای کنترل حملات تیم حریف برنامه داشتیم و از بازیکنان خواستیم تا بازی را کنترل کنند و سرعت حریف را بگیرند.

سرمربی آبی پوشان خاطرنشان کرد: سعی ما این است که بتوانیم در دیدارهای آینده هم چنین نمایشی داشته باشیم تا تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. ما نیاز به زمان داریم تا بدن های بازیکنان را به شرایط ایده ال برسانیم. الان تا دقیقه ۶۰ تیم ما خوب است ولی باید توانایی تیم بالا برود.

وی در مورد اتفاقی که برای کرار در اردوی استقلال رخ داده است گفت: کرار از دیشب کاملا در خدمت تیم ما بوده و سرناهار هم کنار تیم بوده است. برای برخی متاسف هستم که جنگ روانی راه انداختن برای این بازیکن. اگر هم این بازیکن را در دیدار برابر ملوان روی نیمکت نشاندیم به خاطر دو جلسه غیبت در تمرینات بوده است.

پرویز مظلومی در مورد اضافه وزنی که این بازیکن دارد گفت: قبول دارم که او اضافه وزن دارد که باید این مورد را کنترل کنیم. اما او را وزن نکرده ایم که ببینیم چقدر اضافه دارد!


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار