تابناک تهران - طبيعي است كه هر مربي تفكرات خاص خودش را دارد و براي اجراي برنامه ها و تفكراتش به نفرات خاصي اعتقاد دارد. پرويز مظلومي هم از اين قاعده مستثني نيست. ولي در كل احساس مي كنم كه استقلال نفرات خوب و بانگيزه اي را به خدمت گرفته كه مي توانند به تيم كمك كنند. خریدهای استقلال بازیکنان جوانی هستند و امیدوارم هر چه زودتر خودشان را با شرایط تیم وفق دهند.
کد خبر: ۶۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 19 July 2015
خسرو حيدري مدافع هافبك استقلال بعد از فصل نوميدكننده اي كه در ليگ چهاردهم داشت، در آستانه جدايي از استقلال بود اما در نهايت بعد از مذاكرات فراوان قراردادش با استقلال را تمديد كرد تا در فصل جاري باز هم با پيراهن شماره 2 آبي ها در ليگ پا به توپ شود.

حيدري درباره تمديد قراردادش با استقلال به تابناک تهران گفت: استقلال خانه من است و از همان ابتداي فصل نقل و انتقالات و در هنگامه رواج اخبار ضد و نقيض اعلام کردم مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم. هدفم این است که سال خوبی به همراه هواداران استقلال پشت سر بگذارم.

وي درباره اهدافش در فصل جديد گفت: سال گذشته هواداران را اذیت کردیم و به آنها بدهکار هستیم. امیدوارم امسال نتایج خوبی کسب کنیم. امیدوارم با پیراهن استقلال به فوتبالم ادامه دهم و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.

در فصل جاري استقلال حسابي پوست انداخته و نفرات جديدي را به خدمت گرفته است. حيدري درباره خريدهاي استقلال در فصل جاري گفت: طبيعي است كه هر مربي تفكرات خاص خودش را دارد و براي اجراي برنامه ها و تفكراتش به نفرات خاصي اعتقاد دارد. پرويز مظلومي هم از اين قاعده مستثني نيست. ولي در كل احساس مي كنم كه استقلال نفرات خوب و بانگيزه اي را به خدمت گرفته كه مي توانند به تيم كمك كنند. خریدهای استقلال بازیکنان جوانی هستند و امیدوارم هر چه زودتر خودشان را با شرایط تیم وفق دهند.

او همچنين درباره پرويز مظلومي گفت: مظلومي از خانواده استقلال است و به خوبي با زير و بم اين تيم آشناميي دارد. مظلومي در دوره قبل كه سرمربي استقلال بود، نتايج بدي نگرفت و تقريبا همه از عملكرد او راضي بودند و به او نمرهخ قبولي دادند. او اين بار با انگيزه هاي بيشتري آمده و با اين شرايط اميدوارم كه موفق شود.

حيدري درپايان درباره اهداف استقلال در فصل پيش رو و احتمال قهرماني اين تيم گفت: مهمترين هدف استقلال در سال جاري بازگشت به آسياست. هواداران استقلال همیشه تیم را در آسیا دیده‌اند و اولین هدف ما این است که بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم. اگر روند رو به رشدی داشته باشیم می‌توانیم قهرمان شویم. البته نباید قول بیهوده بدهیم. سال گذشته در حد و اندازه‌های قهرمانی نبودیم اما مدام صحبت از قهرمانی استقلال می‌شد. نباید هواداران را گول زد و باید واقع‌بینانه حرف بزنیم. من مطمئن هستم با اين پتانسيل شانس قهرماني داريم البته اين نكته به عوامل بسياري بستگي دارد و همه بايد دست به دست هم بدهند تا استقلال در فصل جاري موفق شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار