کد خبر: ۳۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 23 May 2015
شامگاه امروز (شنبه) وزیر اطلاعات کشورمان با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله تهران از نزدیک با جانبازان و ایثارگران ساکن در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله تهران با بیان اینکه «هر زمان که توفیق شرفیابی خدمت عزیزان جانباز را پیدا کنیم برای ما یک سعادت است» اظهار کرد: از آنجایی که هرچه داریم از عزیزان جانباز است و جانفشانی این عزیزان انقلاب را حفظ و کشور را از زیر چکمه‌های دشمن نجات داد، هر زمان که خدمت این عزیزان برسیم،‌ارزشمند است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) خاطرنشان کرد: روز ولادت جانباز بزرگ کربلا حضرت ابوالفضل العباس زمان مناسبی است تا خدمت عزیزان جانباز خود برسیم و اگر خدمتی از دست‌مان برمی‌آید برای این عزیزان نوکری کنیم.

وزیر اطلاعات در مورد هدف خود از حضور در این مرکز توانبخشی جانبازان گفت: به اینجا آمده‌ایم تا با دیدن روحیه شاداب جانبازان عزیزی که با جان خود فداکاری کرده و بخشی از آن را از دست داده‌اند، انگیزه انجام خدمت در ما بیشتر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با دعای خیر این عزیزان، برای نظام و انقلاب در مسیر ولایت و در جهت آرمانی که این عزیزان جانباز برای آن فداکاری کرده‌اند خدمت کرده و شرمنده این عزیزان و شهدای خود نشویم.

به گزارش ایسنا، در بازدید وزیر اطلاعات، صمیمی مدیرکل بنیاد شهید استان تهران نیز وی را همراهی می‌کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار