فرماندار ورامین:
ورامین-فرماندار شهرستان ورامین گفت: صنعت و اشتغال دو بخش مهمی است که بهبود وضعیت آن، در اولویت دستگاه اجرایی شهرستان ورامین قرار دارد.
کد خبر: ۲۹۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 19 September 2016
محمدرضا یوسفی با اشاره به این نکته که حضور و جذب سرمایه گذاران در بخش های مختلف اقتصادی از جمله اولویت های مهم سال جاری فرمانداری محسوب می شود، اظهار داشت: باید زمینه حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و تولیدی در شهرستان ورامین تسهیل شود.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به این نکته که حضور سرمایه گذاران، به رونق بخش اقتصادی منطقه کمک شایانی خواهد کرد، افزود: رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه با حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان محقق می شود.

وی با تأکید بر این نکته که صنعت و اشتغال به عنوان دو مقوله اولویت دار در دستور کار دستگاه اجرایی شهرستان قرار دارد، ادامه داد: باید از همه ظرفیت های ممکن برای رونق بخشیدن به صنعت و اشتغال ورامین استفاده شود.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: صنعت و اشتغال دو بخش مهمی است که بهبود وضعیت آن در اولویت دستگاه اجرایی شهرستان ورامین قرار دارد و با جدیت این دو اولویت دنبال خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: شهرستان ورامین یکی از مناطق مستعد و مناسب برای حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است و بدون تردید حضور سرمایه گذاران در منطقه به رونق اقتصادی و توسعه اشتغال کمک خواهد کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار