وزیر اطلاعات در بازدید از ایرنا:
کد خبر: ۲۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 10 April 2015
نامگذاری امسال محک خوبی برای سنجش ولایتمداری است

وزیر اطلاعات گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب؛ محک و خط‌کش خوبی برای سنجش میزان ولایتمداری کسانی است که اذعان دارند ولایت را قبول دارند، ولی نسبت به دولت حرکات نامهربانانه تحت عنوان انتقاد در پیش می‌گیرند.

 به گزارش ایرنا، سید محمود علوی دیروز پس از بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی، ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب برای نامگذاری سال به عنوان همدلی و همزبانی خاطرنشان کرد: ما همیشه نیازمند وحدت، همدلی و همزبانی هستیم. در فرهنگ اسلامی وحدت، همدلی و همزبانی به عنوان دارو نیست که در صورت بیماری مصرف شود، بلکه مانند غذاست که مایه حیات انسان و جامعه بشری است.

وی با بیان اینکه در سال‌هایی که وحدت جامعه و انسجام ملی به خاطر یک سلسله وقایعی که در پیش است، در معرض آسیب قرار می‌گیرد به طور طبیعی این نامگذاری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، یادآور شد: در سال جاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم و در شرایطی که جامعه وارد تحرک و نشاط سیاسی در دو انتخابات می‌شود به همدلی، انسجام و تفاهم نیاز بیشتری داریم.

وزیر اطلاعات گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی جایگاهی بسیار مهم و اثرگذار در کشور دارد؛ چرا که مخاطبان خبرگزاری یا مسئولان هستند که بر کرسی تصمیم گیری تکیه زده اند و یا صاحبان تریبون که با اظهاراتشان بر افکار عمومی تاثیرگذارند. به گفته وی ایرنا در شرایط فعلی با شیبی مناسب در حال احیا و بازیابی جایگاه اصلی خود است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار