مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: محصولات موجود در این میادین 40 درصد ارزان تر از سطح شهر به فروش می رسد.
کد خبر: ۱۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸ 14 March 2015

به گزارش ایرنا، سید احمد صفوی در دیدار با اقبال شاکری، عضو شورای شهر تهران که در سازمان میادین میوه و تره بار برگزار شد ،افزود: تمامی میادین از 23 تا 28 اسفند از ساعت 7:30 تا 21 به طور یکسره فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه 29 اسفند نیز میادین میوه و تره بار از ساعت 7 تا 18 به مردم خدمات رسانی خواهند داشت افزود: اول و دوم فروردین میادین میوه و تره بار تعطیل هستند.

بنابه اظهار صفوی در روزهای سوم و چهارم فروردین میادین میوه و تره بار از ساعت 8 تا 13 پاسخگوی مراجعات مردم بوده و همچنین 15مرکز از میادین میوه و تره از 5 تا 12 فروردین برای رفع نیازهای شهروندان باز خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در 13 فروردین بازارها میادین میوه و تره بار تعطیل هستند گفت: البته در 22 بوستان فرامنطقه ای جایگاه عرضه محصولات میادین دایر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار در خصوص طرح استقبال از بهار فاطمی نیز از تخفیف محصولات موجود در این میادین خبر داد و گفت: محصولات شوینده و بهداشتی، انواع چای، انواع شربت و آبمیوه، انواع آجیل و خشکبار، انواع شکلات و آبنبات و انواع ماکارونی با 10 درصد تخفیف به فروش می رسد.

وی از تخفیف 5 تا 20 درصدی محصولات موجود در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: انواع روغن با 5 درصد و آب معدنی با 20 درصد تخفیف در این میادین در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

صفوی از پیش بینی و تمهیدات لازم به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به محصولات مورد نیاز خبرداد و گفت: 100 جایگاه عرضه ماهی قرمز، تزیینات سفره هفت سین، گل و گیاه و 200 غرفه و جایگاه موقت محصولات تنظیم بازار ایجاد شده است.

صفوی با اشاره به اینکه 12 اکیب نظارت بهداشتی برای اجرای طرح ویژه بازآموزی و نظارت های کمی، کیفی و بهداشتی مشغول فعالیت هستند گفت: 15 هزار نفر ساعت کار نظارت را انجام می دهند.

صفوی ادامه داد: 24 اکیپ نظارت عمومی با 4 هزار نفر ساعت کار به فعالیت های عمومی میادین نظارت می کنند.

وی گفت: 140 غرفه و جایگاه عرضه محصولات نیز در اختیار جهاد کشاورزی قرارداده ایم تا وضعیت تنظیم بازار و محصولات شهروندان به خوبی صورت گیرد.

اقبال شاکری ، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به ظرفیت رایگانی که شهرداری تهران در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار داده است گفت: امیدواریم این تعامل و همکاری خوب منجر به تامین به موقع نیازهای شب عید مردم شود.

وی نوسازی میادین میوه و تره بار را از دیگر اقدامات مثبت این سازمان دانست و گفت: عرضه محصولاتی همچون سیب و پرتقال در تنظیم بازار شب عید بسیار تاثیرگذار بوده و این امر در نحوه عرضه محصولات به شهروندان موثر است.

شاکری به اندازه میوه های ارائه شده اشاره کرد و گفت: باید اقدامی صورت گیرد تا با بهره گیری از ایده های کشورهای دیگر سایز میوه ها را کاهش داده و قابل مصرف تر کنیم تا شهروندان میوه های خود را در حجم مورد نیاز خریداری کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار