کد خبر: ۶۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 24 July 2015
جعفر علیزاده از دستگیری یک نفر جاعل حرفه‌ای رد شهرستان رباط کریم توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به جزئیات این دستگیری بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم در پی فعالیت‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک تبعه خارجی که خود را فردی ایرانی معرفی کرده بود، شدند و سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی محل زندگی متهم به نام «م ـ ب» را شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضایی وارد منزل وی شده و در بازرسی از محل، موفق به کشف یک جلد شناسنامه جعلی و چند برگ کپی شناسنامه با نام و نشان‌های ایرانی متعلق به همسر و فرزندان متهم شدند.

علیزاده ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه اذعان داشت که اقدام به خرید شناسنامه جعلی کرده است.

وی ادامه داد: پس از گرفتن کارت ملی و شناسنامه برای خودش و فرزندانش از یارانه و تسهیلات بانکی به عنوان یک خانواده ایرانی استفاده می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: پس از استعلام به عمل آمده مشخص شد عکس الصاقی و مهر درج شده بر روی عکس شناسنامه جعلی بوده است.

علیزاده بیان کرد: سابقه‌ای از عکس فوق در سند سجلی وجود ندارد که بیانگر عدم تعلق شناسنامه و سند سجلی به صاحب عکس بوده و نامبرده سارق سند سجلی و نام فوق است.

به گفته وی متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار