رییس کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت:
رییس کمیسیون برنامه و بودجه همچنین بر ضرورت استفاده از بلیت الکترونیک در تاکسی ها تاکید کرد و گفت: عملیاتی کردن این پروژه نیز باید در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گیرد.
کد خبر: ۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ 08 February 2015

به گزارش تابناک تهران، علیرضا دبیر از بررسی برنامه و بودجه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این کمیسیون خبر داد و گفت: از آنجایی که مترو مهم ترین دغدغه مدیریت شهری است؛ برنامه ها و بودجه این معاونت با اولویت توسعه خطوط و ناوگان مترو بررسی شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: آزاد سازی واگن های مترو که از ابتدای سال در گمرگ مانده از اولویت های برنامه سال آینده است.چرا که این واگن ها می توانند میزان ازدحام و شلوغی خطوط مترو را به طور محسوسی کاهش دهند.

وی همچنین درخصوص راهکار جدیدی که در سال آینده برای احداث خطوط جدید مترو به کار گرفته خواهد شد؛ توضیح داد: مدیریت شهری در حال بررسی راهکارهایی با استفاده از ظرفیت موجود در بودجه کشور از طریق فروش اوراق مشارکت؛ برای دریافت سهم دولت برای احداث خطوط جدید است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: در این راستا ضروری است شهرداری لایحه ای را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند تا اعضای شورا در این خصوص تصمیم گیری کنند.

علیرضا دبیر ادامه داد: یکی دیگر از اولویت های برنامه معاونت حمل و نقل و ترافیک کاهش بار ترافیکی بزرگراه نواب از طریق آزادسازی لاین کندرو شمال به جنوب این بزرگراه در محدوده منطقه ۱۰ است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه همچنین بر ضرورت استفاده از بلیت الکترونیک در تاکسی ها تاکید کرد و گفت: عملیاتی کردن این پروژه نیز باید در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین از برنامه دیگری که در راستای کاهش آلودگی هوای شهر تهران در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته خبر داد و گفت؛ از آنجایی که کاهش آلودگی هوای شهر تهران یکی از مهم ترین دغدغه های شهروندان است؛ از رده خارج کردن مینی بوس های فرسوده در سال آینده ضروری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار