مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب تهران گفت: با اصلاح اصلی‌ترین خط انتقال آب شهر قدس، ظرفیت تولید آب این منطقه بهبود یافت.
کد خبر: ۳۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 09 May 2015
منصور جنتی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی بیش‌تر به مردم شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران اظهار کرد: با اصلاح اصلی‌ترین خط انتقال آب شهر قدس ظرفیت تولید آب این منطقه بهبود یافت.

وی با اشاره به نتایج مثبت اجرای این طرح بیان کرد: با اصلاحاتی که در شبکه و خط 700 میلی‌متری صورت گرفت، ظرفیت تولید آب شهرقدس ارتقا پیدا کرد که رضایتمندی مشترکان این شهر را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب تهران تصریح کرد: این خط به تنهایی 380 لیتر آب در ثانیه تولید می‌کرد اما با اصلاحاتی که در آن به وجود آمد ظرفیت تولید آن به 540 لیتر آب در ثانیه رسیده است.

وی با بیان اینکه هم‌ اکنون این خط نیمی از آب شهر قدس را تامین می‌کند، گفت: در کل شهرستان قدس نیز ظرفیت تولید آب در شبکه از 993 لیتر آب در ثانیه به یک‌هزار و 134 لیتر آب در ثانیه رسیده است.

جنتی با اشاره به ارتقای کیفیت آب شرب شهرستان قدس اظهار کرد: با اصلاح و تعویض خط انتقال آب چاه‌های زیتون، ظرفیت تولید و آب‌رسانی بیشتر شده و آب شرب شهرستان قدس به لحاظ کمی و کیفی بهبود یافته است.

وی ادامه داد: پس از اجرای عملیات اصلاح و تعویض شیر خط 700 میلی‌متری خط انتقال آب جمع‌آوری‌شده چاه‌های زیتون، ظرفیت آبرسانی و تولید و ارتفاع آب در سطح مخازن منتفع و اثرپذیر از این خط افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب تهران خاطرنشان کرد: شیر خط 700 میلی‌متری واقع در بلوار 30 متری شورای شهرستان قدس که اصلی‌ترین خط انتقال خطوط چاه‌های منطقه در ضلع جنوب شرقی به مخازن این شهرستان است، تعمیر و بازسازی شد.

وی در پایان متذکر شد: به دلیل وجود اشکال در سیستم این شیر خط که انتقال آب از آن به مخازن دچار ضعف شده بود، در کمترین زمان و بدون قطعی آب، توسط امور آبفای شهر قدس و اکیپ‌های بهره‌برداری شهریار با نظارت معاونت بهره‌برداری شرکت، این خط انتقال تعمیر و راه‌اندازی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار