مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌و‌گو با تابناک تهران:
تابناک تهران- سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه در موضوع رای اعتماد به وزرای پیشنهادی معرفی شده برای وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش بنای این فراکسیون همراهی با دولت برای تکمیل کابینه است.
کد خبر: ۳۱۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 29 October 2016
مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در ارتباط با جلسه روز سه شنبه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی و رویکرد فراکسیون متبوعش در این رابطه به تابناک تهران گفت: در جلساتی هفته گذشته با آقایان فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، مسعود سلطانی فر و سیدرضا صالحی امیری به ترتیب وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین جلسه‌ای که امروز با آقای نوبحت داشیتم تقریبا فراکسیون به جمع بندی نهایی رسیده است. 

همانطور که هفته گذشته طی بیانیه دفاعی صادره و برپایه برنامه‌های ارایه شده برای وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و فرهنگ ارشاد اسلامی اعلام شد در ‌‌نهایت اعلام شد که فراکسیون مستقلان ولایی به طور کامل از آقایان سلطانی فر و صالحی امیری حمایت خواهد کرد. 

اما در رابطه با آقای دانش آشتیانی هنوز تردیدهایی وجود دارد که بر همین اساس صبح امروز فراکسیون مستقلان ولایی میزبان آقای نوبخت سخنگوی دولت بود تا توضیحات و دفاعیات ایشان در رابطه با دلایل معرفی آقای آشتیانی استماع شود. 

در پایان این جلسه به دلیل آنکه نظر اعضای فراکسیون برای حمایت قطعی از آقای دانش آشتیانی باز هم جلب نشد مقرر شد تا صبح فردا نیز یک جلسه دیگر با حضور آقای نوبخت و اعضای فراکسیون مستقلان ولایی برگزار شود تا در این جلسه آخرین دفاع دولت در ارتباط با وزرای پیشنهادی ارایه شود. 

درباره دلایل وجود ابهام نسبت به دانش آشتیانی از سوی اعضای فراکسیون ولایی گفت: عمده این ابهامات حول محور دلایل معرفی دقیقه ۹۰ ایشان به جای آقای محمد علی نجفی، برنامه نه چندان قابل قبول برای وزارتخانه و تا حدوی ناآشنایی ایشان با وزارتخانه مهم آموزش و پرورش است که همه مسائل در کنار هم فراکسیون مستقلان ولایی را برای حمایت از ایشان در جلسه رای اعتماد دچار تردید کرده است. 

لاهوتی در خاتمه تاکید کرد: در مجموع در موضوع رای اعتماد به وزرای پیشنهادی معرفی شده برای وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش بنای فراکسیون مستقلان ولایی همراهی با دولت است. نگاه فراکسیون این است که طی فرصت باقی مانده کابینه تکمیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار