معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده از نمایشگاه «هنر تدبیر» دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت دیدن کرد.
کد خبر: ۳۰۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 04 October 2016
 معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده از نمایشگاه «هنر تدبیر» دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت دیدن کرد.معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده از نمایشگاه «هنر تدبیر» دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت دیدن کرد.
 
به گزارش روابط عمومی این نمایشگاه، شهیندخت مولاوردی در ارزیابی نمایشگاه  دستاوردهای دولت یازدهم، گفت: نمایشگاه «هنر تدبیر» قرار بود به‌مناسبت هفته دولت برگزار شود، اما به این زمان موکول شد. این نمایشگاه به‌صورت خیلی گذرا توانسته درکی را از آنچه دولت در ابتدای مسوولیت تحویل گرفته، آنچه در این ۵ / ۳ سال بر دولت گذشته و همچنین وضعیت موجود و دستاوردها را در یک زمان کوتاه به بازدیدکنندگان ارائه کند.

او همچنین درباره خلاصه مهم‌ترین دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه زنان هم اظهار کرد: ما متناسب و در چارچوب آن وضعیتی که کار را تحویل گرفتیم، تمام تلاش‌مان این بود که در این سه سال و اندی، در جهت ارتقای سرمایه اجتماعی زنان و خانواده تلاش کنیم و با توجه به وضعیتی که به ما تحویل داده شده بود، تمام تلاش‌مان را برای جلب توجه نسبت به مسائل، وضعیت و آسیب‌های این حوزه به کار بسته‌ایم و تا حدود نسبتا زیادی در این محور موفق بوده‌ایم.

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: معاونت امور زنان و خانواده نیز مانند همه دستگاه‌ها، فیلم‌ها و عکس‌ها را برای نمایشگاه ارسال کرده بودیم، اما فقط یک عکس از این معاونت در نمایشگاه استفاده شده، در حالی که فعالیت‌های دولت در زمینه زنان گسترده است. عکسی که در نمایشگاه استفاده شده به تبادل تفاهم‌نامه با رییس صندوق جمعیت ملل متحد مربوط است که البته ایشان اکنون دیگر در قید حیات نیست.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار