مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: 600 هزار شماره تلفن ثابت و 450 هزار پورت اینترنت پرسرعت در سال گذشته در این استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 03 May 2015
به گزارش ایرنا تهران علیرضا صیدی افزود: موارد یاد شده با سرمایه گذاری بیش از دو هزار و 500 میلیارد ریال محقق شده است.

وی با اشاره به برنامه های این شرکت در سال جاری نیز گفت: مهم ترین برنامه های سال جاری ارایه سرویس های مناسب و با کیفیت و پشتیبانی مطلوب در عرصه ارتباطات و مخابرات است.

صیدی با بیان اینکه در سال 93 سرمایه گذاری و توسعه مورد توجه قرار داشت، افزود: درسال 94 نیز استفاده بهینه از منابع موجود در بخش های مختلف حوزه های فنی و منابع انسانی از اولویت های محوری این شرکت است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی اظهار کرد: این شرکت در سال 1394، شعار همدلی و همزبانی برای ارایه خدمات بهتر با استفاده از منابع موجود را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: سال گذشته بخش عمده ای از تجهیزات مورد نیاز در بخش مخابرات استان تامین، نصب و راه اندازی شد و بخش دیگر آن در سال جاری از گمرک ترخیص می شود.

وی با بیان اینکه بسترسازی مناسبی برای رشد و توسعه زیر ساخت ها و ارایه خدمات مطلوب و به روز در شبکه مخابراتی استان تهران فراهم می شود افزود: تقویت زیرساخت ها در قالب پروژه های بهره گیری از نسل جدید سیستم های انتقال( نظیر OTN) است که شرایط مطلوبی برای ارایه سرویس مناسب تر به سایر اپراتورها و درآمد زایی برای شرکت را فراهم کرده است.

صیدی با بیان اینکه در حوزه شبکه دیتا نیز از نظر درآمدی برنامه های پیش بینی شده محقق شده است افزود: در حال حاضر آماده سازی شبکه، برای واگذاری یک میلیون و 400 هزار پورت اینترنت پرسرعت با تکمیل تجهیزات در دستور کار قرار گرفته که در نیمه اول سال جاری عملیات نصب و راه اندازی آن کامل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به نصب و راه اندازی سیستم کنترلی OSS با تکیه بر توان داخلی نیز گفت: پروژه توسعه و بهبود ارایه خدمات پشتیبانی به مشترکان اینترنت پرسرعت از طریق شماره تلفن 2020 در سال گذشته با توزیع مراکز پاسخگویی در سطح مناطق به خوبی انجام شده و مدت زمان پاسخگویی به مشترکان به زیر سه دقیقه کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه در زمینه رفع خرابی تلفن ثابت در سال گذشته کاهش حجم شکایات نشان ازعملکرد مثبت این شرکت داشته افزود: سال گذشته به صورت پایلوت پروژه های نگهداری و رفع خرابی لینک ها به شرکت ارتباطات سیار واگذار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار