فرماندار قرچک:
فرماندار قرچک گفت: شهدای مدافع حرم ، سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که در راه دفاع از حریم ولایت جان خود را تقدیم اسلام کرده اند.
کد خبر: ۲۹۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 17 September 2016
 مسعود مرسل پور روز شنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حسن تمیمی گفت: شهدای مدافع حرم با اقتدا به شهیدان دشت کربلا در راه دفاع از حریم ولایت و مقابله با ظلم از هستی خود دست کشیدند و با تقدیم جان خود ثابت کردند که سربازان ولایت فقیه هیچ گاه اجازه نمی دهند دشمنان اسلام به این جایگاه رفیع خدشه ای وارد کنند.
وی گفت: تلاش و رشادت فرزندان ایران اسلامی در سوریه افتخاری عظیم برای ملت ایران محسوب می شود چرا که این استقامت و شهادت طلبی در ادامه رشادت ها و حماسه آفرینی های مردم ایران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم سرمایه نظام اسلامی هستند و تا تفکر ایثار و شهادت در میان ملت ایران وجود دارد، هیچ بدخواهی نمی تواند به ارزش های این نظام خدشه وارد کند.
وی تأکید کرد: امنیت، آسایش و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و ایثار خانواده آنان است و همه افراد از مردم تا مسئولان باید قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشند.
شهید حسن تمیمی ، سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان قرچک است که در راه دفاع از حریم ولایت ، در سوریه به شهادت رسید و روز گذشته پیکر پاک و مطهرش تشییع و در گلزار شهدای امامزاده بی بی زبیده قرچک به خاک سپرده شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار