سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه گفت: فقط 20 درصد بخش صنعت شهرستان فیروزکوه فعال است و فعال کردن 80 درصد باقی مانده نیازمند نگاه حمایتی است.
کد خبر: ۲۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 20 April 2015
به گزارش ایرنا، سید مهدی میرخانی در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات سوختی بخش کشاورزی شهرستان در محل دفتر معاون برنامه ریز فرمانداری فیروزکوه اظهارکرد: رونق بخش تولید جز با نگاه مثبت و دید حمایتی از تولید داخل بخصوص در بخش های کشاورزی، صنایع و معادن امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه هم اینک فقط 20 درصد بخش صنعت شهرستان فیروزکوه فعال است، افزود: اگر نگاه حمایتی وجود نداشته باشد قطعاً کاهش ظرفیت های تولید و بحران بیکاری را در شهرستان به دنبال خواهد داشت.

میرخانی بیان کرد: طی سال های گذشته آمار تولید در بخش معدن شهرستان در سامانه بهین یاب (درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت) ثبت نمی شد که این موضوع خسارت های زیادی بخصوص به ماشین آلات سنگین صنعتی وارد کرده است.

وی با اشاره به فعالیت 40 معدن در سطح شهرستان، تصریح کرد: با توجه به برودت و سردی هوا و مواجهه با سرمای زودرس زمستانه، فقط در حدود هفت ماه از سال معادن فعالند و در دیگر فصول امکان بهره برداری از آنها وجود ندارد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: بر این اساس از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انتظار می رود تا رکود معادن و آمار کم تولیدی آنها در فصول سرد سال را به درستی لحاظ کرده و در تخصیص سهمیه سوخت به معدن داران با لحاظ محدودیت های کاری موجود دقت نظر داشته باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار