دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با اعلام اینکه قرچک کمترین تعداد زندانی را دارد گفت: در سال گذشته 233 نفر به جرائم مختلف به زندان افتادند که این تعداد در مقایسه با استان تهران کمترین آمار زندانی است.
کد خبر: ۲۵۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 26 June 2016
سیدرضا حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: زندانیان چهار شهرستان ورامین، قرچک ، پیشوا و پاکدشت در ندامتگاه خورین به سر می برند و این در حالی است که تنها یک دهم از زندانیان این ندامتگاه مربوط به قرچک است.

وی با اشاره به نوپا بودن دادسرای قرچک گفت: در ابتدای تشکیل دادسرای شهرستان قرچک بیش از دوهزار پرونده اجرای احکام در دست بررسی بود که در سی ماه گذشته از مجموع هشت هزار پرونده اجرای احکام تنها یکهزار و 100 پرونده اجرای احکام پرونده باز وجود دارد.

حسینی گفت: قرچک جزو امن ترین شهرستان های استان تهران است و آمار جرائم آن بسیار کم است.

دادستان قرچک افزود: بیشترین آمار ورودی پرونده ها به دادسرای قرچک مربوط به پروندهای خرد از قبیل توهین و فحاشی است که بیشترین تعداد پرونده های موجود در دادسرای قرچک مربوط به این نوع جرائم می باشد.

وی تأکید کرد: شهرستان قرچک هیچ زندانی زن و یا فرد زیر 18 سال را در زندان ها ندارد.
حسینی گفت: تاکنون پرونده ای مربوط به جرائم سایبری در دادسرای قرچک تشکیل نشده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدام های دستگاه قضایی در قرچک کارهای پیشگیرانه است به گونه ای که تدابیر انجام شده در حوزه حوادث جاده ای برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز سال گذشته تنها چهار مورد تصادف منجر به فوت در قرچک رخ داد.

دادستان عمومی و انقلاب قرچک تصریح کرد: به منظور به روز رسانی اطلاعات قضات و ضابطین قضایی برنامه های آموزشی جامعی در دستور کار قرار گرفته و آموزش های مورد نیاز به ضابطین قضایی ارائه شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار